puhut asiaa!! t.lestasukulaisia omaavaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Pudiksella ei oo esim vk.loppupäivystystä ollenkaa. mutta tämä kerrostaloasuminen ressaa ku ei mitään oikeeta tekemistä vapaa-ajalla esim hyötyliikuntaa mitä maalla varmana olisi.
Ei mulla periaatteesssa lestoja vastaa mikkää oo mut ku ite ku o sellasesta perheestä lähtösi ni ahistaa niitten lasten puolesta se vanhempien aivopesu, ja lapset vaa ei uskalla juurikaa etes epäillä moisen moskan syöttämistä. Kyllä se usko on ihan hyväkin ja kantava asia mut ei saisi olla pakkopullaa. Ja se lapsien saaminenkin on iha järetöntä,hohhoijaa.
Eihän limingassa toimi etes terveyskeskuspalvelut. Hammashoitolaan PITKÄT jonot, lääkäreitä ei tarpeeksi. Hoitopaikat kiven alla varsinkin vuorotyöläisille. Palveluja tosi vähän ja sisään lämpiävää sakkia. :/Alkuperäinen kirjoittaja hm:Talvella vois olla aika ppuduttavaa ajaa pimeessä Raahesta Ouluun töihin. Ite en ainakaan jaksais.
Mikäs vika Limingassa on? Ois kiva, kun saatais tänne enemmän ei-lestadiolaisia. Entäs Lumijoki? Siellä on ainaki meri lähellä.
EI ELLÄISSSÄÄÄN tänne kannata muuttaa!! Muista se! Pidä järki päässä ja pysy kaukana täältä..Alkuperäinen kirjoittaja .:haukipudas.
No lessut ei ole meidän perhettä asumisella häirinny koskaan. Moni muu kylläkin :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lestoja kyllä löytyy ihan jokaisesta Oulun ympäristön kunnista, että hankala niiltä on välttyä. Mutta Raahe voi sopia tielle, kun siinä on sitä vesistöä ja Ouluunkin pääsee ihan mukavasti.
Ei niitä enään saa.Alkuperäinen kirjoittaja .:No Siikalatvalle tietysti, eli Rantsilaan. Euron tontti ja silleen...
Mihinkä uutiseen tämä perustuu, linkki?Onko Tyrnävällä hautausurakoitsija raiskannut lapsen? Ihan hirveä asia, mutta mä olen tyytyväinen että nuo niljakkeet saa viimein mikä heille kuuluu.
Haukiputaan tuleva kirkkoherra Lauri Kujalaa syytetään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hänen oma uhrinsa kirjoitti tapahtumista somessa.haukipudas.
Haukiputaalla kirkossa lasten seksuaalinen hyväksikäyttö. Tekijänä kirkkoherran vaaleissa ehdolla oleva mies.En suosittele, ikinä en takaisin muuttaisi.