oulusta äitejä?

Täällä myös oululainen äippä,"hevimamma"uusia tuttavuuksia vailla(joskin jonkin sortin katu-uskottavuus hautautuneena pyykkivuoren yms.alle :LOL: ).Pesueeseeni kuuluu isseni ja äijän lisäksi muxut 7v, 2v ja 1kk.Karvaista kaverironttia unohtamatta =)

täällä oululainen!!!!
täällä ois koht 7v pojan äippä oulusta ja ois kiva saada itelle ja pojalle seuraa kun en niin kauheesti täältä ketään tunne itse oon 26v maalari äippä :) ois kiva tutustua uusiin ihmisiin, käydä shoppaileen kahvitteleen ja vaihtaa kuulumisia muuten vaan elämän asioista niin ja saada pojalle kavereita :) laittakaahan yv:tä niin vaihetaan vaikka mese osoitteet :)

Täällä oululainen :wave:

28v 01/08 syntyneen pojan vesselin äiti oulun pohjoispuolelta. Toista lasta odotellaan syntyväksi heinäkuulla. Äiti ois vailla juttu/kahvittelu/yms seuraa, ja poijallekkin ois kiva saada ikäistään leikki seuraa.

Joten saa laittaa yv:tä =)

Ilmottelenpa itsestäni täällä vielä uudestaan, kun todella kaipailisin uusia kavereita täältä ja myös tytölle seuraa :) Minä oon 25-vuotias vielä toistaiseksi yh-äiti ja mulla on hieman pääle vuodenikäinen (04/08) syntynyt tyttö. Puulinnanmaalla asustellaan, mut äkkiä sitä bussilla hurautellaan muuallekin päin Oulua. Yv:llä tavoittaa :)

samete
Täälläkin oululainen äiti lapsineen!
Oulussa siis asustellaan, mutta sen verran syrjässä että autolla täytyy hurauttaa jos meinaa ihmisten ilmoille päästä. Tykkään lapsien kanssa puuhastella ja kotona on kaksi koiraa.

Etsin seuraa itselleni muista äideistä sekä erityisesti meidän tulevalle eskaripojalle (-03) kesäkaveria kun ei naapureissa ole sen ikäisiä lapsia. Voitaisiin käydä leikkipuistossa ja keksiä kivaa kesätekemistä muutenkin. Meidän nuorempi on vasta 8kk joten päivällä on meillä aikaa vaikka mihin. Laittakaa yv:tä =)

Täälläkin kaipaillaan seuraa toisista äiteistä ja lapsista. Itse olen 24 v ja tyttö pian 1.5v. Päivät vietetään kotona kaksin, eli varsinkin päiväsaikaan olis mukava puistoilla yms. yhdessä. Myös itselle etsin uusia kavereita viettämään aikaa ilman lapsiakin; lenkille, kaupungille yms. Keskustan nurkilla asustellaan. Laittakaa yv:tä =)

20v. äippä ja pian 1v. poika etsiskelee myös seuraa Oulusta. Tässä on jo kaksi päivää oltu virallisesti oululaisia ja aika yksinäisiä sellaisia. Toivottavasti tätä kautta löytyy seuraa niin äidille kuin pojalle :)

Laitetaanpa tätäki ylöspäin :)

Täältä löytyy (juuri kirjautunut) 26v kahden lapsen äiti (ja mitään muuta en tällä hetkellä olekaan ;) ) Oulun pohjoisosasta. Tyttäret on 2+v ja 9kk. Reippaan odottelun jälkeen nykyiset kaverit eivät ole kunnolla lapsettuneet, joten päivät tulee aika tiuhaan tahtiin kökittyä muksujen kanssa kolmestaan. Varsinkin vanhemmalle muksulle olisi leikkikaverin seura tervetullut.

Täälläkin pian 20v äippä kaipailis uusia tuttavuuksia. Kuun vaihteessa muutamma
Oulun pohjoispuolelle ja olisi mukava jos sieltä päin löytyisi juttuseuraa suurin piirtein
saman ikäisistä äideistä. Poika syntynyt 03/09.
Saapi laittaa yv:tä! :)

Yhteistyössä