Oulussa rakenneultra,paljon maksaa ja missä?

http://www.gyneko.fi/index.jsp?pid=15 tuossa gynekon hinnastoa..Mulla oli siellä se nt-ultra sen 70.60e kelakorvauksen jälkeen..et oisko se rakenne ultra toi sikiön yksityiskohtainen ultraääni..hieman kalliimpi..en tiedä. Soittamalla varmaan selviää =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Usvatähti:
Onkos kukaan käynyt rakenneultrassa Mehiläisessä? Mitähän se siellä kustantaa.. Aika rakennultraan pitäis varata mutta ei millään jaksais alkaa jokapaikkaa soittamaan läpi ja hintoja kyselemään.. :/
Täälläkin kiinnostaisi! Jos joku ystävällinen voisi vastata. Olisi varmaan monelle hyödyksi jos saataisiin tähän kerättyä nuo hinnat ku ei täällä Oulussa kovin montaa rakenneultran tarjoajaa ole.

 
Tuosta Meri-Oulun neuvolasta kuulee niin erilaisia juttuja että en oikein tiedä varaisko sinne ajan vai ei.

Käsittääkseni siellä ultraaja on "vain" kätilö ei lääkäri. Osaako se sitten katsoa ne rakenteet yms...
 
Mies oli kuullut juttuja tuosta meri-oulun neuvolasta joten emme mene sinne vaan saimme peruutusajan gynekosta jossa rakenneultra maksaa kelakorvauksen jälkeen 104.90. Mehiläisestäkin kysyin ja siellä oli 147euroa. Oli onni että vaihdettiin ku soitin tuonne gynekoon ni se sanoi että näillä viikoilla pitää olla jo kokeeneempi lääkäri eikä kätilö joka tekee rakenneultra. Oishan se tietenkin voinut olla asiantunteva mutta nyt haluan todella kokeneen lääkärin että tiedän varmasti että pienellä masuasukilla on kaikki kunnossa.

Nasu +rakas masuasukki 20+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja nasu29:
Mies oli kuullut juttuja tuosta meri-oulun neuvolasta joten emme mene sinne vaan saimme peruutusajan gynekosta jossa rakenneultra maksaa kelakorvauksen jälkeen 104.90. Mehiläisestäkin kysyin ja siellä oli 147euroa. Oli onni että vaihdettiin ku soitin tuonne gynekoon ni se sanoi että näillä viikoilla pitää olla jo kokeeneempi lääkäri eikä kätilö joka tekee rakenneultra. Oishan se tietenkin voinut olla asiantunteva mutta nyt haluan todella kokeneen lääkärin että tiedän varmasti että pienellä masuasukilla on kaikki kunnossa.

Nasu +rakas masuasukki 20+2
Ai MIES oli kuullut juttuja.. senkö perusteella teet valintasi. Itse olen käynyt siellä monta kertaa ja sen parempaa palvelua ei kyllä löydy.

 
Itse olen varannut Gynekoon rakenneultra-ajan huhtikuun alkuun ja hintaa kela-korvauksen jälkeen kerrottiin jäävän muutamia senttejä yli 104 euroa, eli hinnaltaan näköjään hieman enemmän kuin np-ultra.
 
Täällä ollaan käyty tossa meri-oulun neuvolassa rakenne ultrassa..Oltiin kyllä tosi tyytyväisiä ku selittii hirveen tarkaan et mitä on missäkin ja seurailtiin sitä pienoikaista ihan hirveen kauan et mitä se siel touhuili...Mut jokasellahan on omat mielipiteet ja jokanen tykkää vähän eristä mutta minusta tuo meri-oulun neuvola oli ihanta laatu suhteelta tosi hyvä... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Brunette73:
Pari päivää sitten kävimme rakenneultrassa Suomen Terveystalossa Kontinkankaalla. Tutkimus maksoi 160 e toimistomaksuineen, jonkin verran saamme kuulemma Kelalta takaisin.
Olen menossa parin päivän päästä Kontinkankaalle ultraan. Puhelimessa sanottiin hinnaksi n.140e, mutta ei osattu kertoa onko tuosta jo vähennetty se Kela-korvaus. Luulisi että ei kun muualla maksaa täällä Oulussa korvauksen jälkeen jotain 100e.

Osaatko yhtään sanoa minkä verran saatte Kelalta sitä korvausta?
 
Jooh, täytynee sitten varautua kaivamaan kuvetta reilummin kun olin valmistautunut tuohon noin 100 euroon..olen laittanut sähköpostia ja soittanut ajanvaraukseen pari kertaa kysyäkseni uudestaan tuota hintaa mutta ei mulle vastata :xmas:

Oliko sulla Brunette73 se Ilkka Järvelä ultraamassa? Mulla on aika sille, olen kuullu että ihan asiansa osaava lääkäri olis.
 

Yhteistyössä