Oulun uusi kirpputori Kirpputiikki ja muut oulun kirpparit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilu1

Vieras
Oletteko käyneet Oulun uudella kirpputorilla Kirpputiikissa Uudellakadulla?
Itse kävin eilen, ja yllätyin kuinka kiva paikka oli. Voi kätevästi käydä tsekkaamassa esim oman kokoiset vaatteet löytyiskö jotain kivaa, tai lastenvaatepuolella tietynkokoisia, esim ulkovaatteet on yhdessä rekissä nii nopsaan voi käydä kattoo oisko sopivaa talvihaalaria (oli muuten paljo ulkovaatetta, yllätyin!! ite en vaan nyt pojilleni löytäny etsimääni).

ja ihania kankaita, kestovaippoja ja uusia ommeltuja juttuja näytti myös olevan, joululahjoiksikin sopivia <3 bongasin sieltä just oman väriset lapaset jotka jäi kummittelee ja varmaan pitää käydä ostamassa...!! Lapsilleki on oma leikkitilansa joten ilo käydä koko perheelläki joskus siellä. miesten vaatteetki oli omalla osastollaan joten helppoa miesväelläki asioida, ukkoni sieltä pöksyt löys kun kävi yks ilta, yleensä on hyvinki nirso..

Millasia kokemuksia teillä oulun kirppareista? ite tykästyin Kirpputiikkiin, ja toinen suosikki on Paljekirppis! <3 siellä oon myyny neljä kertaa ja aina homma toiminu ja tavara käyny kaupaksi.. nyt tuolla kirpputiikissä vissiin oli se citydealin lahjakortti-homma niin luulis nyt marraskuun aikana olevan kivasti tavaraakin siellä (vähän tyhjiä oli osa rekeistä nyt)..

järkikirppis on ollut aina pettymys kun oon käyny eikä oo löytyny mitään mieluista. viimeksiki joku mummo tuli tuputtaa jotain tyynyä josta hinnan vilkasin, koitti kaupata sitä "Se on mun tytön pöytä, saat sen tyynyn eurolla!"....vähän epämäärästä :S muutenkaa ei tavara oo sellasta mitä etin...

isokadun second hand on aika epäsiisti ja myynti oli huonoa kun talvella siellä oli pöytä, ja tavaraa hävisi, varmaan ku pöydät alakerrassa ja hlökunta yläkerrassa.... :(

millanen se Mamin kirppis on Rajakylässä? käykö kauppa ja onko varkauksia?

Onko tää Kirpputiikki yhtä sekava kuin Paljekirppis? Musta tuntuu, että eksyn sinne joka kerta. Oikeastaan ainoa "kirppis", jolla täällä käyn, on Kontti, koska se on niin siististi järjestyksessä aina. Ärsyttää kun muualla pöydät on aina niin pieniä ja sekavia ja täynnä tavaraa.

Oon käyny kirpputiikissä ja ostinki tuon ap:n mainitseman groupon-lahjakortin (15e/viikko), vein xs-s kokosia vaatteita ja lastenvaatetta n.80-100cm sekä kestovaippoja ja kangaspaloja jo myyntiinki..!
Kaunishäntäinen orava, kirpputiikki on pienehkö ja kotoisa paikka, sinne et taatusti eksy :) käypäs kattoo..:) ite tykkään paljekirppiksestä, ja saan kulutettua kolmekin tuntia sen kiertämiseen ja kaikkien pöytien tutkailuun :D ihana paikka, josta löytyy aina jotain <3 kirpputiikistäki on joka kerta lähteny jotain tavaraa mukaan, neljä tai viis kertaa oon käyny, kivan oloinen paikka.

kontti on kans ok, mutta hinnat välillä ihan liian yläkanttiin :( mamin kirppikselle en taida koskaan päästä kun on niin kaukana, eikä rajakylä muutenkaa houkuta.

rajakylän mamin kirppiksessä kävin kun se avattiin ja mittää en löytäny. pittääpä käyä tuo toine uus kattomasa minkälaine se on..vois lapset ottaa mukkaan jos siel kerta semmone leikkipaikka on?!

Hieno mainos...

Itse en oikein tykännyt Kirpputiikista. Lasten vaatteet vielä ihan ok, mutta miksi ihmeessä naistenvaatteet on niputettu koosta 42 alaspäin samaan rekkiin. Siis koot 32-42 ja xxs-xl samasa rekissä. Käyttäjät eivät todellakaan ole samoja ja hirveä homma selata kaikki läpi jos etsii vain niitä koon s vaatteita. En myöskään ymmärtänyt miksi osa vaatteista on rekeissä ja osa lokeroissa tavaroiden kanssa.

Mulla on siellä helppomyynnisä tavaraa ja huomasin että tavaraa on nyt sitten siellä, täällä ja tuolla. Mietin vaan että kuinkahan ne myymättä jääneet mahtaa löytää kaikki tiensä takaisin meille? Miten he muistaa ja tietää mihin kaikkialle juuri minun tavaroita on ripoteltu?

vieras:
mainos..? sorry jos halusin kuulla muitaki mielipiteitä, omani tuossa esitin vaan, harmi jos ymmärsit väärin. ihan yleisesti vaan tahtosin kartottaa tätä nykystä oulun kirppisvalikoimaa ja kuulla muitten mielipiteitä, kirppistelyhullu kun oon.:)

itelleniki oli yllätys tuo iso kokohaitari (koosta 42 alaspäin) mutta siltiki koin suht helpoksi löytää niitä oman kokosia vaatteita kun aika monestihha yhellä myyjällä on vaikka niitä nelikakkosia ja toisella sitte vaikka kolminelosia, nii kutakuinki hoksasin oikeat paikat tutkia. hankalampi minusta on pöydistä katella jostai järkyttävästä vaatevuoresta kuten muissa paikoissa on, nii siksi tykkään tuosta rekkisysteemistä (onhan rekit toki muillaki kirppiksillä mutta kuitenki).. en hoksannu että siel ois lokeroissa ollu juurikaa vaatetta, vaa enimmäkseen pikkutavaraa (kirjoja, astioita, jne) ?

mikä on muute alppilan kirpparien tilanne? alppistore vissii ollu kiinni jo jonku aikaa, mut oliksiel sit aarrearkku ja joku muuki, vieläkö on toimintaa ?

sfdsf:
Luultavasti ne aika tihiään niitä vaatteita siellä siistii ja siirtelee ja niissä on ne numerolaput (asiakasnumerosi) nii aikalailla ne kaikki sun vaatteet sieltä varmasti löytyy, nääthän sä sit myyntiaikas loputtua moniko vaate on myyty ja toiseen listaan on hinnottelun aikana kirjattu kaikki tavaras nii ihan hyvin luulis kartalla pysyvän mitä siellä on myyty ja mitä palannu sulle takas..ja nehä panee tekstarii jos sinne jotain jää sit myyntiajan loputtua. näin oon lukenu heiän facebook sivulta ja kaverilta kuullu joka oli myymässä, jonku verran oli myyntiä mut ei nyt rikastumaan päässy..

Mä en tykännyt. Älyttömän huonossa paikassa. Siellä haisi todella tunkkaiselle, varmasti hometta. Muiltakin olen kuullut. Mainostavat siisteydellä, mutta ei siellä minusta mitenkään erityisen siistiä ollut. Pölyä joka paikassa vaikka ja kuinka. Ei tarvitse toista kertaan käydä.

Mä en oikeen ymmärrä tuota paikkanarinaa, sillä ainahan JOKU paikka on JOLLEKIN huonolla paikalla!? Kirpputiikki on just kätevällä paikalla keskustasta/lähialueilta tulla. Itse liikun pyörällä tai vaunujen kanssa kävellen keskustassa päivittäin, joten sijainti on minulle juuri lloistava. Autopaikkojen puuttuminen on harmillista, mutta samahan se on melkein kaikilla keskustan yrityksillä. En tiedä onko hankalaa sitten tuoda tavaraa jos itse tuo myyntiin, kun ei pääse välttämättä lähelle parkkeeraamaan. itse olen toistaiseksi vain ostavana asiakkaana ollut.

Mamin kirppis Rajalylä (vai onko se melkein jo Patelaa) on aivan huippu. Ostajat eivät ole liian innokkaasti sinne löytänyt, joten teen sieltä jatkuvasti huippulöytöjä:D Mm tänään Minymon melkein uutta vastaava polkadots haalari koossa 116 hintaan 7€. Harmittaa kun löysin kauan himoitsemani Meandin siilipyllyhaalarin sieltä, mutta koko oli väärä:( Ajatelkaa, hinta 8€, mitä ne maksaa huutiksessa:D

Kirpputiikki minusta on aivan surkea. Ekan kerran kun kävin, niin se homeenhaju oli jotain tajutonta.
Tämmöiselle 160cm pätkälle ylimmät rekit on niin korkealla, että vaatteita ei saa otettua.

Uusi lastenvaatekirppis Haukiputaalla vaikuttaa lupaavalle.

Sitten on tietty Palje ja järkikirppis josta tekee löytöjä lähes aina.

Mä en oikeen ymmärrä tuota paikkanarinaa, sillä ainahan JOKU paikka on JOLLEKIN huonolla paikalla!? Kirpputiikki on just kätevällä paikalla keskustasta/lähialueilta tulla. Itse liikun pyörällä tai vaunujen kanssa kävellen keskustassa päivittäin, joten sijainti on minulle juuri lloistava. Autopaikkojen puuttuminen on harmillista, mutta samahan se on melkein kaikilla keskustan yrityksillä. En tiedä onko hankalaa sitten tuoda tavaraa jos itse tuo myyntiin, kun ei pääse välttämättä lähelle parkkeeraamaan. itse olen toistaiseksi vain ostavana asiakkaana ollut.

No hyvänen aika, totta kai minä ajattelen sijaintia itseni kautta :D Kuljen autolla ja pääse Palje- ja Järkikirppikselle suoraan oven eteen maksuttomalle parkkipaikalle niin totta kai käyn siellä mieluummin. Mutta tuosta paikasta vielä sen verran narinaa, että ei mitään mainoksia, pelkkä pieni kyltti ovella, joten senkin suhteen surkeaa.