Oulun seudun vauvakuumeilijat!

Heippa!

Täällä ilmoittauduttais hiljalleen mukaan jos vain sopii? :) Pillerit lopetin itseasiassa ihan vasta, torstaina loppu menkat ja perjantaina en enää pilleriä ottanut... Että alussa ollaan, mutta ollaan silti! Pillereiden lopettaminen oli kylläkin vähän niinkuin vahinko, mutta molemmat osapuolet tietää missä mennään, eikä mitään ehkäisyä enää käytetä. Kp nyt ollut 29-30 pillereiden aikaan, mutta saa nähdä tuleeko vielä. :)
 
Nopponen
Oulun seudun vauvakuumeilijat!

Tiistai 19.6.2012

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->
Hopeakissa: 24v. -- kp35/28-38 -- yk 7 -- 1. lapsi
JeNski91: ? -- kp31/27-28 -- yv 1 -- 1.lapsi (clomit)

Kp 21-29
Nopponen: 27v. -- kp 24/27-38 -- yk 7 -- 2. lapsi

Kp 11-20

Kp 1-10
suski90: 21v. -- kp 6/? -- yk 1 -- 3.lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

tindra86: 26v.
mamitsi: 27v. -- 3.lapsi

Plussat:


Marlin: 28v. -- 3.lapsi

Plussanneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2142886-oulunseudun-odottajat-2012-a/[/QUOTE]
 
Nopponen
mago:Laitatko vähän tietoja mikä kp on menossa, kierron pituus, monesko lapsi jne... niin osaan lisätä sut listalle. Tervetuloa siis joukkoomme. :)

ON: Vähä on taas aikaa vierähtäny viime kirjoituksesta mut on ollu muka kiireitä näin kesällä... Harjoituksia on ollu ihan ok 2-3 pv:n välein joten plussaaminen voi hyvinkin olla mahdollista. Mitään erikoisempia oireita ei niinkään kyl oo... Ajattelin testata vähä ennen kesäloma reissulle lähtöä niin tietää mennäänkö sitä terssille lomalla ja mitä sitä sit tilaa? :) Eli joskus kesäkuun lopulla testaan jos tätiä ei näy, mulla ku saattaa kierto heittää sen 10 päivää niin oottelen tuonne kp34 paikkeille ainaskin. Sit jos nega tulee lähetään reissuun ja elän ihan rennosti... luulis silloin jo näkyvän jos on näkyäkseen. :) Mut täältä ei siis mitään ihmeellistäö raportoitavaa. Muutkin voi toki päivittää listaa ku itse en aina ehdi käydä joka päivä täällä. Se on ihan helppoa: painaa vaan "lainaa" edellisen listan kohdalla ja sit muokkaa kp:t ja päivämäärät oikeen. ;)

Palataan asiaan taas piakkoin! :)
 
Nopponen
Testi tehty ja voi ilon päivää; PLUSSAHAN sieltä tuli, ja todella vahva sellainen. Ihana juhannus ylläri. Nyt on ihana aloittaa loma! Nyt vaan toivotaan parasta että pysyy matkassa! Huomenna neuvolaan siis soittelemaan onnesta soikeena.... Kunhan sit ekassa ultrassa löytyis pieni sydän joka sykkisi! Nyt ei muuta osaa kirjottaa kun menen sulattelemaan uutista tuon ukkoseni kainaloon!

Joten siirtyilen pikku hiljaa odottajien puolelle... varovaisesti kuitenkin vielä...
 
Huomasin tuossa just, että kannattaa alkaa päivittään tota listaa! Eka mä päivitin sitä -> plussa, sitten Nöhveli päivitti sitä -> plussa, sitten Marlin -> plussa ja lopuksi vielä Nopponen -> plussa! :heart:

Paljon onnea Nopponen plussasta ja tsemppiä kaikille muille yrittäjille! :)
 
Nopponen
Oulun seudun vauvakuumeilijat!

Keskiviikko 27.6.2012

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->
Hopeakissa: 24v. -- kp43/28-38 -- yk 7 -- 1. lapsi

Kp 21-29


Kp 11-20
mago: 22v. -- kp16/28-29 --yk 1 -- 1. lapsi
suski90: 21v. -- kp 14/? -- yk 1 -- 3.lapsi

Kp 1-10



Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

tindra86: 26v.
mamitsi: 27v. -- 3.lapsi

Plussat:


Marlin: 28v. -- 3.lapsi
Nopponen: 27v. -- 2. lapsi
JeNski91: -- 1.lapsi

Plussanneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2142886-oulunseudun-odottajat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Mä yritin päivittää tuon listan viel kuosiin ku yli viikko vierähtäny edellisestä päivityksestä. Toivottavasti laitoin tiedot aivan oikein kaikkien kohdalla... Kyllähän tuolta on porukkaa vähentyny... Nyt kaikki aktiivisesti mukaan ja tosiaan päivitelkäähän listaa... jos seuraava taas nappaa plussan; jännä yhteensattuma ku kaikki 4 päivittäjää heti plussannu! :) Mut itse siirtyilen pääosin odottajiin ja toivon hartaasti että saan pysyä siellä... ( näin alkuviikoilla on niin varovainen olo viel...) Onneksi alkaa loma!

Hyvää kesän jatkoa kaikille! Ja plussaus onnea! :)

Nopponen ja toukka 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Oikein paljon onnea plussanneille =)

Hiukkasen päivitystä tilanteeseen. Vihdoin ja viimein tuli verikoetulokset ja papa tulokset jotka olivat kaikki ok, mutta menkkoja ei vain kuulu. Niin ja tulosten mukana oli lappu että ota syksyllä uudelleen yhteyttä.
Ihmettelin jo aiemmin että miksi lääkäri ei voinut määrätä terolut kuuria menkkojen käynnistämiseksi ja nythän ne tietenkin jäivät kesälomalle! Kyllä nyt kiukuttaa!
En tiedä pitäskö taasen ottaa riski ja mennä yksityiselle ja katsoa mitä ne siellä tuumaa, josko sais edes ne terolutit jotta voisi edes yritystä aloittaa, mutta taas toisaalta minulla on vielä 10 terolut tablettia kaapissa että ottaisko ne ja jos kierto on edelleen epäsäännöllinen niin sitten syksyllä takasin tk:hon...
Kiukuttaa niin paljon nämä kaikki asiat, sekä töykeät hoitajat yms että pakko välillä päästä purkamaan tuntojaan tänne. :mad:
Noh, odottavan aika on pitkä ja eiköhän se aurinkokin paista joskus risukasaan :D
 
Yririnpäs tehä tuon listan ja sainkin sen laitettua,mut tää ei nyt jostain syystä antanu mun lähettää sitä tänne :/ Pittää kokeilla päivittää tuo uuestaan myöhemmin,jos ei joku muu sitä päivitä :)

Mut saa sitten taas laitella listoille kp3/29-33 yk10 3 lapsi
 

Yhteistyössä