Moonbride Emme ole koskaan käyneet tutkimuksissa ja selvittäneet syytä miksi raskaaksi tulo on meillä vaikeaa. Ihan luomusti saatiin esikoinen alkuun ja toistakin yritetään luomusti. Kierto on ollut mulla ennen esikoista todella pitkä. Kiertopäivät olivat 43 päivästä aina 99 päivään:O Mutta nyt synnytyksen jälkeen kierrot ovat inhimisllistyneet ja ovat olleet 32-37päivää , onneksi..Luulen, ettei minulla aina joka kierrossa tapahdu ovista. Lisäksi esikoista yrittäessä me rakennettiin omakotitaloa ja jatko-opiskelin työnohessa, joten stressiä oli aivan kamalasti. Lisäksi mulla meinaa paino tippua koko ajan, vaikka se nytkin on alapainon rajalla. Esikoisen kohdalla, kun stressi väheni ja sain nostettua painoa, olikin kohta raskaana
Onko teillä jotain apua raskaaksi tuloon, kun sinulla on pco? Tiedän, kuinka masentavaa se on kun vuosia yrittää ja tulosta ei tapahdu.(Itse olen jo alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa, ettei meille koskaan kakkosta edes suoda
) JA varsinkin, kun tuntuu että kaveriporukassa kaikki muut tulevat raskaaksi kovin helposti. Koitappa siinä näyttää iloista naamaa, kun sydän itkee