Oulun paras kirpputori? (muutama muu kysymys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan huomenna tulossa päiväksi Ouluun. Ehdittäisiin ainakin yhdellä kirpparilla käydä.
Ei vaan mitään tietoa missä noista kannattaa käydä joten voisko joku joka tietää antaa vähän vinkkiä?

Onko diakonissa laitoksen lähellä mitään kauppoja tms kävely matkan päässä? Vien äidin sinne ja pitäis se odotus aika sitten jossain kuluttaa. Oulussa en ole ajanut joten mieluummin jättää auton parkkiin ja kävelee jos mahdollista.

Siis oot menossa ODL:ään? Ei kai keskustassa hirveesti kirppareita ole, itse suosittelisin Paljekirppistä (paljekuja vai onko se paljetie). Sit samassa suunnassa on Kirppis vintiö, se tosin on aika pieni (osote joku tyrnäväntie tai vastaava). Paljekirppis on tosi iso.

[QUOTE="vieras";24020441]Pikku Vintiö (lastentarvikekirppis) ja Alppis Store on meidän vakkarit. Paljekirppis kai ihan hyvä myös, kuulemma.[/QUOTE]

Just olin kirjoittamassa, että alppisstorea en suosittele, siellä on niin huonoja lumppuja.

[QUOTE="kkk";24020453]Just olin kirjoittamassa, että alppisstorea en suosittele, siellä on niin huonoja lumppuja.[/QUOTE]

Aijaa, itse olen löytänyt sieltä paljon hyviä vaatteita.:) Ja minä en kelpuuta huonoja vaatteita todellakaan.:D Varmaan noita huonoja lumppuja löytyy ihan jokaiselta kirppikseltä.:)

Siis käydään eka tuolla lääkärissä ja sen jälkeen kirpparilla. Äiti vain menossa toimenpiteeseen mikä kestää tunnista kahteeen joten itelle pitäis siksi aikaa keksiä siinä lähellä jotain.
Onko tuolla pikku vintiössä isommille lapsille mitään? Voi olla et joku isompi paikka sit parempi.
Laittakaa vain se oma suosikki katon sit mihin päädytään :D

Odl on ihan keskustassa, eli vietä siellä aikaa sillä aikaa kun äitisi on lääkärissä ja sen jälkeen suunnatkaa Järkikirppikselle joka löytyy Limingantullista, osoite googlettamalla.

Paljekirppistä en kyllä suosittele kellekään. Tosi huono liikkua kun on niin ahdas ja hirveästi lumppua ja roskaa. Vintiö on hyvä, mutta isommille lapsille siellä ei kyllä yleensä ole mitään.

Paljekirppistä minäkin ehdotan, mutta minun makuun se on nykyisin jo liian iso. Ei jaksa edes kiertää kokonaan ja liikaa porukkaa. kirppis Vintiö on huippu jos etsii lasten tavaraa.

Oulun Limingantulliin avataan 22.2. uusi lastenkirppis Vadelmatarha, joka on niin ulkonäöltään, palveluiltaan kuin kokonaisuudeltaankin aika erilainen kuin muut kirppikset. Nettisivuilta löytyy hyvin tietoa. Kirppiksen lisäksi mm. lähi- ja luomupuoti, kahvio tapaamispaikaksi ja ilmaistapahtumia. (Nostan vanhan keskustelun tökerösti mainostarkoituksessa, pahoittelut ;). ) T. Maria Kotkan Vadelmatarhasta

Mitäpä olette mieltä Vadelmatarhasta? Kävin siellä äskettäin ja ihastuin kovasti! Tosi siistiä ja tavarat järjestyksessä. Muksut viihtyivät leikkipaikalla ja sain rauhassa shoppailla. :D

Yhteistyössä