Oulun kirpputorit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Ei taida palkeellakaan juuri lastenvaatteet käydä kaupaksi, kun siellä on joka toisessa loossissa niitä ihan sikana. Monessa pöydässä on ihan lumppujakin.. Ja hinnat huimia..

Noita lumppuja ja ja huimia hintoja löytyy Oulusta muualtakin .......... karmeeta miten ihmiset laittaa myyntiin ihan luuttukamaa.

Sillä mä vähän aloin kyseleenkin, kun musta paljetiellä on ihan kamalasti aina lastenvaatteita, että tekeeköhän ns. normaalit käyttövaatteet siellä kauppaansa. Tai yleensäkään missään...

Vielä jatkan; Real-kirppikselle ei kyllä kannata viedä. Siellä ei tavara juurikaan liiku ja sit kaiken huippu oli et kun keräävät lappuja myydyistä niin mulla oli lappujen ja koneesta tulevan summan ero reilu 120e eli sain liian vähän rahaa myydyistä. Tämä viime kesänä, jolloin siellä kävi kauppa tosi hyvin. Nykyään ei enää käy.

Huuikseen en jaksa alkaa kuvaamaan ja kertomaan jokaisesta yksityiskohdasta jne. Helpompi kun vie kirppikselle, niin siellä ostaja näkee tuotteen ihan livenä. Oisko tonne second handille omia nettisivuja? Tai yleensäkin yhteystietoja?

Vielä jatkan; Real-kirppikselle ei kyllä kannata viedä. Siellä ei tavara juurikaan liiku ja sit kaiken huippu oli et kun keräävät lappuja myydyistä niin mulla oli lappujen ja koneesta tulevan summan ero reilu 120e eli sain liian vähän rahaa myydyistä. Tämä viime kesänä, jolloin siellä kävi kauppa tosi hyvin. Nykyään ei enää käy.

siis onko tää just toi second hand? siellä prisman takana?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis onko tää just toi second hand? siellä prisman takana?

Siis Limingantullin Prisman takana. Eikö se olekaan enää Real-kirppis..

Oon monesti Palkeella miettinyt, et hukkuukohan siellä paljon tavaraa, kun siellä on paljon pöytiä ja kävijöitä ja jotku, kun levittelee pöydistä tavaraa pitkin kirpparia.. :headwall:

hukkuu. ainakin kun minä möin. kerran kävin siistimisen yhteydessä katselemassa löytäisinkö itelle mitään niin löysin kolmesta eri pöydästä omia vaatteita! pikkusen ketutti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon monesti Palkeella miettinyt, et hukkuukohan siellä paljon tavaraa, kun siellä on paljon pöytiä ja kävijöitä ja jotku, kun levittelee pöydistä tavaraa pitkin kirpparia.. :headwall:

hukkuu. ainakin kun minä möin. kerran kävin siistimisen yhteydessä katselemassa löytäisinkö itelle mitään niin löysin kolmesta eri pöydästä omia vaatteita! pikkusen ketutti...

Näinhän se menee. Eli ei riitä, et siivoat oman paikan vaan pitää käydä metsästään niitä omia mahdollisia muiltakin pöydiltä. Mää en kyllä ymmärrä näitä ihmisiä, jotka eka ottaa ja sit ei otakaan ja vaan heitetään johonkin pöytään |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sillä mä vähän aloin kyseleenkin, kun musta paljetiellä on ihan kamalasti aina lastenvaatteita, että tekeeköhän ns. normaalit käyttövaatteet siellä kauppaansa. Tai yleensäkään missään...

siis jäitkö saamatta sen 120e?

Yhteistyössä