Oulun äidit,kukkuluuruu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallomasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallomasu

Vieras
Heippa Oulun äidit! :attn:

Luin tuossa viime viikolla forum24:sta jutun "äiti tahtoo kaverin".

Siinä oli juttu Oulumasut ryhmästä. Onko joku muu lukenut tai kuuluko jo ryhmään. Mihin aikaan se kirpputori alkaa ja missä? Tietääkö kukaan? Pääseekö miten ryhmän toimintaan mukaan?
Itse odotan esikoistani syntyvän kuukauden päästä ja olisi mukava kuulua johonki porukkaan ja tutustua uusiin ihmisiin :hug:

Moi!

Minä kuulun oulumasuihin .Olen kuulunut ihan ryhmän perustamisesta alkaen.
Porukkaan pääsee kaikki halukkaat mukaan. Meitä onkin jo n. 80 äitiä.

Yahoossa meillä on oma yhteisö jossa melkoisen aktiivista kirjoittelua. Lisäksi meillä on postituslistoja sen mukaan milloin lapsi on syntynyt. Itse olen syysmasu04 postituslistalla mukana.
Kaikille yhteisiä tapaamisia meillä on joka kuun eka keskiviikko osoitteessa kainuuntie 1. klo 17 (spr,n toimiston tilat)
Seuraavan kerran tapaaminen on siis 2.11. Sinne kaikki ovat tervetulleita ,vaikka ei vielä jäsen olisikaan.
Lisäksi lähes jokaisella postituslistalla on omia tapaamisia,ja toimintaa.
=)
Varsinkin minusta olisi mukavaa saada odottajia mukaan lisää. Odotan toista lastani rv 10. Tällä hetkellä kun Hautomo listalla on kovin hiljaista. Jospa saatais lisää isomasuja ,niin voitais vaikka järjestää tapaaminen.,....

Meihin voi liittyä ottamalla yhteyttä Katjaan joka vastaa uusista jäsenistä ja listojen ylläpidosta. laittakaa mailia osoitteeseen:
kandeis32@hotmail.com

Yhteistyössä