Oululaisia paikalla? Tarttis vinkkejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kreikkalaista ravintolaa suosittelen minäkin. Kiireetön tunnelma ja iisot annokset. Mutta sinne pitää varata pöytä, muuten tuskin on tilaa. Torerossa olen kerran käynyt eikä oikein ollut mieleen. Fransmannista taas ei ole ollut huonoja kokemuksia mulla.

Mikä tuo kreikkalainen on? En löytänyt googlesta mitään...

Kreikkalaista ravintolaa suosittelen minäkin. Kiireetön tunnelma ja iisot annokset. Mutta sinne pitää varata pöytä, muuten tuskin on tilaa. Torerossa olen kerran käynyt eikä oikein ollut mieleen. Fransmannista taas ei ole ollut huonoja kokemuksia mulla.

mä kyl tykkään creciania enemmän vielä olimpoksesta ja sehän on teidän hotellista katsottuna lähellä, ehkä n 200 m torille päin. tuossa toisessa mestassa tilasin kalaa, niin oli kyllä tosi kuivaa ja riisiä sitten kahden annoksen verran ja aivan mautonta:(.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

mä kyl tykkään creciania enemmän vielä olimpoksesta ja sehän on teidän hotellista katsottuna lähellä, ehkä n 200 m torille päin. tuossa toisessa mestassa tilasin kalaa, niin oli kyllä tosi kuivaa ja riisiä sitten kahden annoksen verran ja aivan mautonta:(.

ja olimpos.fi:)

No mulla oli suuremmat odotukset ton olimpoksen suhteen,joten petyin.Oli jotenkin pikaruokapaikan tyyppinen sisustus ja epäsiisti ravintola.Seinät kastikkeessa,likaiset pöytäliina jne.Jotenkin itse ainakin haluaa,että on jollain tavalla "tunnelmallinen"ravintola,kun pääsee miehen kans "treffeille".Ja matkaa tuohon crecianiin on semmonen nelisen korttelia suunnilleen.

Yhteistyössä