V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://kaksplus.fi/keskustelu/c2
Alkuperäinen kirjoittaja pippa:Itse asun Maikkulassa ja tälläkin alueella on huono maine. Mm. moporallista kirjoitellaan jatkuvasti lehdissä. Mietittiin just miehen kanssa, että onkohan me yhtään mopoa vielä täällä asuessa nähty..Maine ei siis välttämättä kerro kaikkea. Ainakin tämä meidän tie on hirmu rauhallinen. Lähinnä lapsiperheitä täällä asuu.
Toppila, Kaijonharju, Linnanmaa ym. on melko opiskelijapainotteisia alueita (yliopisto). Kaukovainiolla asuu vanhuksia ja amiksia. Oulunsuu, Kastelli on kalliimpia paikkoja. Peltola, Intiö myös aika paljon opiskelijoita.
En kyllä osaa vastata. Varmaan parhaiten tietää, kun käy asuntoa katsomassa ja kyselee muilta alueen asukkailta..
Alkuperäinen kirjoittaja pippa:Vielä lisään, Kaakkuri on mun mielestä ihan yöks. On niin uusi alue, että ei yhtään istu ympäristöönsä. Rauhatontakin kuulemma.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tosi vaikea haarkoida tarkemmin, koska en mitään paikasta tiedätuskin kuitenkaan omakotitaloon.
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama::wave: Tervetuloa keskustaan! Paras paikka asua ja kaikki palvelut lähellä. Myös Ainolan puisto ihan lähellä että saa myös kosketuksen luontoon.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Alkuperäinen kirjoittaja pippa:Vielä lisään, Kaakkuri on mun mielestä ihan yöks. On niin uusi alue, että ei yhtään istu ympäristöönsä. Rauhatontakin kuulemma.
Kaakkurin vanhapuoli on rauhallista aluetta, uudempi puoli on rauhattomampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tömpsis:Itse en muuttais esim. Rajakylään, Kaukovainiolle, Kaijonharjun kerrostaloalueelle, Tuiraan, Toppilaan tai Heinäpäähän.