oululaiset!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leipäkassien ja ingmantuotteiden,ym jako Maanantaisin ja Keskiviikkoisin Klo 10-11
kassin hinta 0.50? ( oma muovipussi mukana ) veloitamme muovipussista erikseen 0.20?

http://www.ytya.net/?sivu=tapahtumia#7
 

Similar threads

V
Viestiä
2
Luettu
250
V
H
Viestiä
2
Luettu
224
J
H
Viestiä
4
Luettu
190
H
V
Viestiä
0
Luettu
139
V
H
Viestiä
2
Luettu
270
H

Yhteistyössä