Oululaiset!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä oon käyny Ponnarissa, aluksi sen takia, että sieltä saa ihan hyvän opiskelija-alennuksen. Jatkoin valmistumisen jälkeen tuolla käyntiä, koska palvelu on mielestäni tosi hyvä!

Mikä on halpa?
Ponnarissa mäkin olen joskus käynyt, hinnat edulliset ainakin silloin (väri+leikkaus n.60?)
Yksityisissä usein hieman huokeammat hinnat ja vaihtelevasti ihan hyviäkin :)
HairEka, ei ehkä edullinen, mutta ajan saa nopeasti ja tyytyväinen olen ollut. (hinta n.100?)

Aika jännä, että Ponnaria noin kehutaan. Minusta se ei ole erityisen edullinen, eikä hyvä. No, näissähän mielipiteitä riittää. Ponnarin jälkeen olen käynyt SoulWomanissa ja Nioras-kampaamossa. Molemmista olen pitänyt, mutta eivät taida olla ihan edullisimmasta päästä.

Itse käynyt Akselissa ja Elinassa, Sitruunassa, HairEkassa ja viimeks Ponnarissa. Viimeisessä leikkaus maksoi pari kuukautta sitten 23e, tykkäsin lopputuloksesta, ja menen toistekin. Kaikki nuo on olleet ihan jees, HairEkasta jäi mielikuva, että on kallis. Kampaaja oli kyllä kiva ja teki huolellista työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Itse en tykkää Ponnarista. 2 kertaa mennyt väri ihan piloille.

Kävin ko. paikassa. Kampaaja puhui niin innolla omia juttujaan, että leikkasi ajatuksissaan mulle sellaisen mallin, mistä olin erikseen maininnut etten sellaista halua..

Yhteistyössä