Oululaiset hox

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei vielä oululainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitis:
uusi asuinalue. Lähinnä omakotitaloja. Viereinen Kaakkuri levoton.

Heh, sinäpä olet oikein Asiantuntija. Metsokangaskin on Kaakkurin kaupunginosaa. Kaakkurissa on Metsokangas, Metelinkangas, Kiviharju, ns. "vanha Kaakkuri" jne... Mutta tarkoitit Tiitis lienee, että kauppakeskuksen viereinen vuokra-asuntoalue on levotonta...? Eikä tuo kauppakeskus niin kovin vieressä edes ole.
Ap: Kaakkurin Metsokangas on yksi Oulun uusimmistä asuinalueista, jossa nyt lähiaikoina on ensimmäiset muuttaneet uusiin koteihinsa. Ihan kivalta alueelta vaikuttaa.
 
Ikävä kyllä en.. Itse asun puol vuotta vanhassa OK talossa, mut en Metsokankaalla..onneksi.. Ystävä perhe asuu laittaa het myyntiin kun ovat kaks vuotta asuneet.. En ole kateellinen lestadiolaisuudesta.. Eikö sinne pääse kuka vaan kun pyytää synnit anteeksi :).. Huolehtisivat edes lapsistaan ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja oululaine:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitis:
uusi asuinalue. Lähinnä omakotitaloja. Viereinen Kaakkuri levoton.

Heh, sinäpä olet oikein Asiantuntija. Metsokangaskin on Kaakkurin kaupunginosaa. Kaakkurissa on Metsokangas, Metelinkangas, Kiviharju, ns. "vanha Kaakkuri" jne... Mutta tarkoitit Tiitis lienee, että kauppakeskuksen viereinen vuokra-asuntoalue on levotonta...? Eikä tuo kauppakeskus niin kovin vieressä edes ole.
Ap: Kaakkurin Metsokangas on yksi Oulun uusimmistä asuinalueista, jossa nyt lähiaikoina on ensimmäiset muuttaneet uusiin koteihinsa. Ihan kivalta alueelta vaikuttaa.

Juuri näin! Se levoton alue on ainoastaan pieni alue kaakkuria, muut alueet rauhallisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitis:
uusi asuinalue. Lähinnä omakotitaloja. Viereinen Kaakkuri levoton.

Kaakkurissa asuvana voin vain todeta että todella rauhallista asua!

Ja mikä sen parempi kun lestadolaisia naapureina kun ovat kyllä rauhallista porukkaa, ei ainakaan kaljaa lapset kittaa ympäriinsä niinkuin "tavis" lapsilla tapana ;)

HUOM! En ole lestadiolainen!
 

Yhteistyössä