Oululaiset hoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta oululainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta oululainen

Vieras
Ouluun muuttava kyselee, että onko Oulun kaupunginsairaalassa (?) leikkausosastoa? (mulla on leikkaus tiedossa, ja nykyisessä kaupungissa se tehtäisiin ihan "kaupungin sairalaassa" siksi kyselen, ja kun en netistä oikein löytänyt mitään...) Ja että minkälainen asuinalue on Laanila tai Peltola? Olemme muuttamassa Ouluun, enkä itse ole ikinä edes käynyt koko kaupungissa :(

No ei kyllä ole.. Asutaan vaan ihan eri puolella suomea, enkä ole koskaan koko kaupungissa edes käynyt. Ihan käytännön asioiden takia kyselen.. Monessa kaupungissa vaan on kaksi sairaalaa, kaupungin sairaala ja sitten erikseen yliopistollinen sairaala. Mietin vaan, että mihin otan sitten yhteyttä. Ja kaupunginosista kyselen siksi, koska ollaan katsottu noista asuntoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kohta oululainen:
Ouluun muuttava kyselee, että onko Oulun kaupunginsairaalassa (?) leikkausosastoa? (mulla on leikkaus tiedossa, ja nykyisessä kaupungissa se tehtäisiin ihan "kaupungin sairalaassa" siksi kyselen, ja kun en netistä oikein löytänyt mitään...) Ja että minkälainen asuinalue on Laanila tai Peltola? Olemme muuttamassa Ouluun, enkä itse ole ikinä edes käynyt koko kaupungissa :(

ööö,jokseenki luulen et ei ole,eiköhä ne leikkaukset tehä oys:ssa :/
asuinalueista en osaa sanoa ku en oo asunu kyseisillä paikoilla mut kuitenkaan itteä ei kauheena nuo alueet vaa kiinnosta :/

Laanila ja Peltola ihan ok paikkoja. Peltolassa tosin avoin psykiatrinen klinikka, että jos se häiritsee ni sitten ei ehkä sinne.

Molemmat ovat ihan hyviä paikkoja. Peltolasta on paremmat yhteydet muualle Ouluun ja kolme markettia aivan vieressä ja oys toisella puolen tietä. Laanila on varmaan paikkana rauhallisempi kuin Peltola jossa asustelee paljon nuorta porukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:

ööö,jokseenki luulen et ei ole,eiköhä ne leikkaukset tehä oys:ssa :/
asuinalueista en osaa sanoa ku en oo asunu kyseisillä paikoilla mut kuitenkaan itteä ei kauheena nuo alueet vaa kiinnosta :/

millainen leikkaus on kyseessä? Pienet leikkaukset voidaan varmaankin suorittaa oks:ssa, mutta kyllä leikkaussalit löytyy sitten siitä vierestä, oys:sta. JA ei siellä peltolassa ne psyk polit haittaa.

No Laanilasta olisi nyt yksi ihan kiva, mutta ei olla vielä mitään päätetty. Mutta kiva jos siellä on rauhallisempaa. Mimmosta siellä on lapsiperheenä olla, kun on vauvakin tulossa :)

Hintassa, joka on laanilan vieressä, on rauhatonta (heti moottoritien toisella puolella uudet punaiset tiilitalot). Laanilasta pääsee kaupungille kätevästi rautasiltaa pitkin kävellen ja autolla. Matkaa on varmaan 2km..? Tuiran uimaranta on ihan laanilan kupeessa - kiva kesällä.