Oululaiset! Avoin päiväkoti-asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli pitääkö nykyään noihin avointen päiväkotien perheryhmiin hakea oikein lomakkeella? Kun Oukan sivuilla joku sähköinen lomake tupsahtaa joka päiväkodin kohdalla. Viime syksynä käytiin kerran tutustumassa yhdessä päiväkodissa, ainakin silloin sai vaan mennä paikalle, kaksi kertaa sai käydä tutustumassa ilmaiseksi. Onko tuo käytäntö sitten muuttunut tosiaan noin, että etukäteen pitää hakea?

Periaatteessa kai hakemus pitäs laittaa. Laita vaan meneen kun päätöksen ne siitä tekee kumminkin virallisesti ja eihän ne pysty ottaan emempäänsä lapsia per ryhmä että jos hakijoita paljo niin voitte jäädä pian ilman. Syyskuussa alkaa noi avoimen ryhmät.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen avoinlainen:
Periaatteessa kai hakemus pitäs laittaa. Laita vaan meneen kun päätöksen ne siitä tekee kumminkin virallisesti ja eihän ne pysty ottaan emempäänsä lapsia per ryhmä että jos hakijoita paljo niin voitte jäädä pian ilman. Syyskuussa alkaa noi avoimen ryhmät.

Kiitos vastauksesta!:) Taidetaan jättää sitten väliin koko homma, en kuitenkaan ihan varma vielä ole miten päästäis käymään kun toisen lapsen la on ens kuussa. Harmi, mutta kai tuota muutakin aktiviteettia löytyy.:)

Minulla on sellainen "luulo" että niihin mennään alkamispäivänä ja siellä täytetään se kaavake.Ainakin meidän lähikerhossa oli viime syksynä noin.
Olikohan että sitä saa kokeilla pari kertaa ja sitten jos jatkaa niin tulee maksu.
Ja säännöllisiä kävijöitä täytyy olla, muuten se lopetetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja heipähei:
Minulla on sellainen "luulo" että niihin mennään alkamispäivänä ja siellä täytetään se kaavake.Ainakin meidän lähikerhossa oli viime syksynä noin.
Olikohan että sitä saa kokeilla pari kertaa ja sitten jos jatkaa niin tulee maksu.
Ja säännöllisiä kävijöitä täytyy olla, muuten se lopetetaan.

No noin se viime syksynä oli täälläkin, tosin me ei menty aloituspäivänä vaan lähdettiin vain eräs kerta kaverin mukaan tutustumaan. Eikä kukaan sanonut mitään, toivottivat vaan tervetulleeksi. Kaksi kertaa tuollakin saa käydä tutustumassa, sitten vasta täytellään se kaavake ja tulee lasku. Mutta en sitten tiedä onko tuo muuttunut. Olisi vain kiva saada tuolle esikoisellekin seuraa jostakin. Olen yrittänyt netinkin kautta tutustua toisiin äiteihin, mutta kun kaksien treffien jälkeen minä olin ainut joka tuli sovittuna aikana sovittuun paikkaa, niin eipä enää sekään innosta.:whistle: Mutta no, keksitään jotain, kiitos sinullein vastauksesta.:)

Yhteistyössä