Oululaiset äidit...=)

Heips!

Järkättäisikö tapaamista? Laittakaa minulle ehdotuksia ajasta ja paikasta yv:nä tai mailiin: siiri_lehtela@windowslive.com.

Täällä kirjoittelee 24 v 2 pojan äippä ja laskettu aika 4.11. Kaipailisin uusia ystäviä, koska olemme muuttaneet tänne helmikuussa. Asumme Herukassa.

T: Siiri :hug:
 
tää siiri lehtelä on äitien hyväksi käyttäjä,se etsii uhrinsa tän kautta,tääl kuopiossa käytti rahallisesti hyväkseen koska hänellä itsellään ei oo rahaa koskaan kun hänen edunvalvojansa viepi ne,kun raukka ei itse osaa hoitaa raha asioitaan
 
tää siiri lehtelä sairastaa myös semmosta pakkomieli tautia, että hän ostelee lasten rattaita ja jopa 5 saattaa olla sillä mut ei käytä kuin yksiä,ja myös takertuu teihin äiteihin ihan väkisin vaikka että haluisikaan olla tän henkilön kanssa tekemisissä,hankkii lapsia vaikka ei pysty niitä elättämmän kun on soskun alaisena,yks lapsi on häneltä huostaan otettu jo
 
tää siiri lehtelä tilas meidän vanhemman lapsen henkilötiedoilla tavaraa netistä ja jätti ne maksamatta sillä seurauksella että pojalta meni luotto tiedot,poika on 3v nyt,lisää laskuja olen perintä toimistola saanut ja toimitan ne poliisi laitokselle heidän tutkittavaksi,ja äiti vastuuseen teoistaan
 

Yhteistyössä