Oulu! Suosittele parturi-kampaamoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Takkutukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Takkutukka"

Vieras
Olen suosinut lähinnä viimevuosina kampaamoketju Saraa, koska sieltä saa äkkiä aikoja. Lopputulos on ollut... no aina vähän lyhyempi kuin sinne mennessä. Nyt hiuspehko kaipaa kipeästi uudistusta, väriä ja leikkausta. Missä käyt (vai käytkö missään)? Suosittele lemppariasi!

[QUOTE="mai";24079857]Diva Stockmannin yläkerrassa, siitä olen minä tykännyt :)[/QUOTE]

Tyyllikkäät nettisivut ainakin! Trendikäs? Lisää!? Entä mitä kannattaa vältää?

Goalas! Vuosia sitten kävin sattumalta Goalaksessa Jonilla ja sille tielle jäin. Olen käynyt Goalaksessa Jonin lisäksi myös Merillä, Katjalla ja Mikolla ja joka kerta olen ollut tyytyväinen lopputulokseen.

[QUOTE="mai";24079857]Diva Stockmannin yläkerrassa, siitä olen minä tykännyt :)[/QUOTE]

Juuri näin. Tämä on paras paikka. Sieltä voi varata ajan kelle tahansa - kaikki osaavat asiansa.

Minäkin suosittelen ehdottomasti Goalasta! Olen käynyt siellä jo monen vuoden ajan ja Katja on henkilökohtainen suosikkini, mutta kaikki osaavat kyllä asiansa. Tukka on aina enemmän kuin hyvä siellä käynnin jälkeen ja samalla saa iloisen mielenkin paikan mukavasta meiningistä:)