Oulu. Kirppis vintiö vai järkikirppis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vvvv

Vieras
Paljetielle ei saa paikkaa kun vasta kuukauden päästä. Kumpaan kannattais viedä? Suurin osa kamppeista lasten vaatteita ja leluja yms.

Onko kellään kokemuksia noista otsikossa mainituista?

Järkikirppistä en edes tiedä, mut kävin tänään vintiössä ja pidin. löysin hirveästi sopivan hintaista 110cm vaatetta pojalle! ja ihan vain sen perusteella aion ottaa sen vakikierrokseeni :D se on sopivan kokoinen paikka, ei liian iso kuten paljekirppis. siellä mulla tulee kyllä käytyä. vie sinne 98-116cm poikien vaatteet niin haen ne pois ;)

[QUOTE="Moi";24715198]Järkikirppistä en edes tiedä, mut kävin tänään vintiössä ja pidin. löysin hirveästi sopivan hintaista 110cm vaatetta pojalle! ja ihan vain sen perusteella aion ottaa sen vakikierrokseeni :D se on sopivan kokoinen paikka, ei liian iso kuten paljekirppis. siellä mulla tulee kyllä käytyä. vie sinne 98-116cm poikien vaatteet niin haen ne pois ;)[/QUOTE]

=) Meidän poikien vaatteet on alle 80cm ja yli 130cm. Siitä väliltä ei ole. =)
Oliko paljon myyjiä? Viime viikolla kävin ja vain muutamassa pöydässä oli tavaraa. Se pisti miettimään, onko siellä kävijöitä.

Oli siellä melko paljon tyhjiä paikkoja, mut ainaki kolme laitto just pöytää. ihmisiä siellä oli mun mielestä aika paljon ja kassallakin niitä kävi. en kyllä tiedä mikä myynnin kannalta paras paikka olis. isoissa ehkä käy enemmän ihmisiä? ainaki tuntuu et niiden parkkipaikat on aina täys. ite vaan tykkään pienistä ku jaksan ne kiertää kokonaan.

Vintiökirppis on oikeasti laadultaan huono. Olen käynyt kymmeniä kertoja ja joka ikinen kerta sieltä löytyy hirveästi likaista vaatetta ja hinnat on pilvissä. Ihan vauvojen vaatteita en ole katsellut, niistä en tiedä. Valitettavasti paikan maineeseen vaikuttaa suuresti yleinen hinta-laatusuhde :/ Sen sijaan paljekirppikseltä teen aina löytöjä, useimmiten myös järkikirppikseltä.

• Tykkää
Reactions: HuutoYössä
Kävin Vintiökirppiksellä, uusia pöytiä oli tullut ja lisää tulee. Sain hyvän takin isommalle tytölle. Tyttö tykkäsi kovasti. Kannattaa siellä käydä, mielestäni siistejä vaatteita. Hyvälaatuista. Tietysti joku voi tuoda vähän käytetympääkin, mutta eihän ne sitte maksakaan niin paljon. Ihan hvyä fiilis jäi.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä