Oulu ja siellä Heikkilänkangas... Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Netistä löytyy vanhoja kesksteluja, lähinnä negatiivisia kommentteja.. Häiritseekö junarata siellä, kuuluuko sisälle yms? Kaikki muutkin kommentit tervetulleita =)

Olin pari vuotta töissä Heikkilänkankaan koululla. Ihan ok alue; verrattuna muihin alueisiin, joilla olen työskennellyt, Heikkilänkankaalla oli lapsilla selkeästi eniten "maallista mammonaa". Siellä on paljon sikaisoja ja sikakalliita omakotitaloja (on kai siellä rivitalojakin, joo), lääkäreitä ja insinöörejä. [yleistys]Vanhemmilla ei ollut aikaa lapsilleen, ja sitä korvattiin ostamalla tavaraa,[/yleistys]

Mutta rauhallista aluetta varmasti. Liian kaukana keskustasta mun mielestä.

[QUOTE="tttt";24219431]En tykkää. Kaukana keskusta, ja mielestäni huonosti palveluja. Ja muutenkin jotenkin ihmeellistä seutua. Älä muuta! :D[/QUOTE]

Millä tavalla ihmeellistä seutua?

[QUOTE="aloittaja";24219497]Millä tavalla ihmeellistä seutua?[/QUOTE]

Jotenkin ankeaa ja karua. Ihan ku jossain huitsin korvessa asuis.. joskus pyöritty sielläpäin ja tuntuu ku "paikka ei olis edes Oulua".. ;)

Ei hirveesti kokemusta, mutta se mitä olen käynyt niin olen saanut kuvan rauhalisesta omakoti/rivari -lähiöstä. Jotenkin sekava ja epäsiisti ehkä. Verrattuna ainakin Talvikankaaseen, Kuivasrantaan, Metsokankaaseen...