Poikaopas vasta-alkajille | GIRL:IT
Sieltäpä sivuilta lukemaan. Paketeissa meikkejä, hiusvärinappi oli viimeksi, uudessa kynsilakkaa. Ja poikajuttuja kirjoissa.
Tuossapa toinen ote tuolta sivuilta kirjasta Lottovoittajan tyttären päiväkirja:
"Totta kai me ostamme. Miksi jäisimme vanhaan kuppaiseen kotiin, kun voimme asua ylellisesti? Että sinä olet joskus outo. Äiti, onko varma, ettei Charlottea ole adoptoitu? Tai ettet ottanut sairaalasta väärää vauvaa?
Sinä se vaihduit sairaalassa enkä minä, kivahdin.
Riittää, äiti sanoi. Suljin suuni, koska halusin kuulla vastauksen kysymykseeni.
Onhan meidän pakko muuttaa. Ei ole reilua jäädä kaupungin omistamaan asuntoon, kun jonossa on ihmisiä, jotka todella tarvitsevat sellaista.
Voisimme ostaa talon jollekulle muulle ja jäädä kotiin asumaan, jos se tuntuu sinusta paremmalta, Spencer ehdotti.
Chelsea paukautti häntä ja puuskahti:
Hyvähän sinun on sanoa, kun sinulla on oma huone. Jos jakaisit huoneen Charlotten kanssa, olisit kiinteistönvälittäjällä heti ensimmäiseksi huomisaamuna, usko pois.
Meidän ei nyt kannata hötkyillä, äiti sanoi. Odotetaan ja katsotaan, eikös niin?
Nyt olemme kotona. Istun sängyllä pysytelläkseni pois tieltä, kun Chelsea tutkii uusia kuteitaan. Lukiolaiset saavat käyttää koulussa omia vaatteita koulupuvun sijasta. Hän piteli edessään jotain puseroa ja ihaili itseään peilistä.
Sitten hän avasi lipastonlaatikon ja veteli sieltä vanhoja rättejä pois tehdäkseen tilaa uusille hankinnoilleen. Ensimmäisenä lähti koulupuku. Hän heitti sen minua päin sanoen:
Siinä, saat ikiomaksi. Kuka tietää, ehkä sinä jonain päivänä olet siihen tarpeeksi iso.
Mitä oikein tarkoitat? Siis sittenkö, kun olen raskaana? kysyin. Chelsea ei ole varsinaisesti lihava, mutta aina kun hän piikittelee minua lyhyydestäni, minä piikittelen häntä hänen painostaan.
En malta odottaa että saan oman huoneen. Sitten minun ei tarvitse enää kahlailla vaatekasoissa eikä kuunnella Chelsean kirkumista ja huutoa, kun hän ei löydä mistään puhtaita pikkuhousuja. Olen siitä autuaan tietämätön, hyvällä onnella omassa siivessäni.
"
Meillä 12-vuotias on jonkun paketin ottanut, mutta nyt lopetetaan. Saa ne nuo meikit kaupastakin.