Oulaskankaan synnytysosaston vierailuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tietääkö kukaan saako Oulaskankaan sairaalan synnyttäneiden osastolle tulla vieraita katsomaan äitiä ja vauvaa? Kun ainakin syksyllä oli vierailukielto sikainfluenssan takia muille paitsi isälle ja lapsen sisaruksille. Mitenhän nyt on?

Ainakin joulunaikaan oli vielä et vain isä ja sisarukset.. näky siellä käyvän muitakin (isovanhempia), ainakin yhessä huoneessa, mut hoitajan kans ku keskustelin ni sano et todella hyvin on vanhemmat huomioineet heidän toiveen!
Siel on muuten muuttunu et enään ei ole varsinaista vauvalaa ja huoneet on nykyään 2hengen huoneita (hoitopöydät jne huoneissa).

Sitä mä ihmettelin kuitenki et siitä osaston läpi oli kulkua mm. sinne naistentautien osastolle, mut voithan kysästä et voivatko tulla käymään jos olet vaik yksin huoneessa

niin tosiaan se kanttiini! :) en vain viitsisi vauvaa viedä sinne, mutta itsehän voin käydä.
Ai eikö ole enää vauvalaa? se oli kyllä mielestäni aivan tosi hyvä. harmi ettei ole enää. nukkuuko vauvat sitten aina yön äidin kanssa? kun itse olen ainakin ollut edellisillä kerroilla niin väsynyt eka yönä, että olen vienyt vauvani vauvalaan yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin tosiaan se kanttiini! :) en vain viitsisi vauvaa viedä sinne, mutta itsehän voin käydä.
Ai eikö ole enää vauvalaa? se oli kyllä mielestäni aivan tosi hyvä. harmi ettei ole enää. nukkuuko vauvat sitten aina yön äidin kanssa? kun itse olen ainakin ollut edellisillä kerroilla niin väsynyt eka yönä, että olen vienyt vauvani vauvalaan yöksi.

vauvalassa ei ole enään hoitajaa, mut vauvan voi jättää hoitajille yöksi, samoten muullon esim. kun käy kanttiinissa tai pesulla. (Ottavat mielellään varsinkin jos on rauhallista)

Yhteistyössä