Oulaskankaalla synnyttäneitä?

Elikkäs sellasta vaan kyselisin että te, jotka ootte synnyttäneet Oulaskankaalla, niin mitä ootte tykänny?
Sinne pitäis lähtee pikku esikoista "työstämään" ja ois kiva tietää vähän millasta ns.kohtelua siellä o ollu..mieltä askarruttaa muutamat ehkä ei niin tärkeet asiat, mut ois kiva tietää :) elikkäs
Montako äitiä on yleensä samaassa huoneessa?
Tuodaanko vauvat yöllä syömään huoneisiin?
Onko huoneissa suihkut/wc?
Miten isät huomioidaan jos ei asustele perhehuoneessa kyseisenä aikana?
Saako isä olla synnytyssalissa omissa vaatteissa?
Miten ruokailu homma pelaa isällä/äidillä?
Olis kiva saada vähä perus tietoa, ku ns. tutustumiskerralla ei meitä käytetty kattomassa mitään paikkoja ja itekki oli niin ihmeissään että ei huomannu kysellä mitään.. :ashamed:
Mutta kiitos jos joku viitsi helpottaa mielen vaivaani =)

-tantor & kirppu rv 36+2
 
hömppö pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 23:21 tantor kirjoitti:
Elikkäs sellasta vaan kyselisin että te, jotka ootte synnyttäneet Oulaskankaalla, niin mitä ootte tykänny?
Sinne pitäis lähtee pikku esikoista "työstämään" ja ois kiva tietää vähän millasta ns.kohtelua siellä o ollu..mieltä askarruttaa muutamat ehkä ei niin tärkeet asiat, mut ois kiva tietää :) elikkäs
Montako äitiä on yleensä samaassa huoneessa?
Tuodaanko vauvat yöllä syömään huoneisiin?
Onko huoneissa suihkut/wc?
Miten isät huomioidaan jos ei asustele perhehuoneessa kyseisenä aikana?
Saako isä olla synnytyssalissa omissa vaatteissa?
Miten ruokailu homma pelaa isällä/äidillä?
Olis kiva saada vähä perus tietoa, ku ns. tutustumiskerralla ei meitä käytetty kattomassa mitään paikkoja ja itekki oli niin ihmeissään että ei huomannu kysellä mitään.. :ashamed:
Mutta kiitos jos joku viitsi helpottaa mielen vaivaani =)

-tantor & kirppu rv 36+2
Hei....
2 lasta olen synnyttäny oas:ssa ja kolmatta pitäs lähiviikkoina lähtä sieltä "hakemaan" :) Kovasti oon tykänny, ei yhenyhtäkään valitusta heru ainakaan multa :D Kohtelu on ollu loistavaa. Huoneethan ovat pääasiassa kolmen hengen huoneita, verho on välissä. Mulla tais molemmilla kerroilla olla vain yks huonekaveri. Isiä ei nyt mitenkään KAUHEESTI mun mielestä huomioida, en ainakaan muista, että mun miestä ois mitenkään erityisesti otettu huomioon. Tosin meillä mies vieraili aika vähän sairaalassa (tuli aina vain iltaisin) etten tiedä oisko hoitajat jututtaneet enemmän jos mies ois päivällä käyny? Synnytyssalissa saa isä olla omassa vaatteissa ja olla ihan vapaasti. Vauvat tuodaan yöllä syömään huoneeseen mutta jos esim. on ollu pitkä yö ja äiti on todella väsyny niin voivat tarvittaessa (jos äiti siis haluaa) pitää vauvan koko yön siellä vauvalassa. Huoneissa ei oo suihkua eikä wc:tä, ei ainakaan niissä missä ite oon ollu vaan vessat/suihkut löytyy käytävältä =)

Mielestäni oulaskangas on todella "kotoinen" paikka synnyttää joten ole hyvillä mielin =) Ja onnea tulevaan koitokseen!

t. hömppö rv 35+2
 
No mutta sehän on kiva kuulla että oot tykännyt! =) Hieman kyllä alkaa jännittää sinne lähtö, ku ei tuo mieskään taida siellä paljon ehtiä olemaan :\| mut eiköhän siellä tuu aika kulumaan!
Mutta hyvää loppu odotusta.. mistä sitä koskaan tietää vaikka satuttaiski tietämättä yhtäaikaa vauveleita "hakemaan" =)

tantor & kirppu rv 36+5
 

Yhteistyössä