oudot

mikähän siinä on kun nuo menkat on muuttunut erilaisiks ku ennen. Ennen ne alkoi suoraan tulvimalla ja loppua kohden vuoto väheni. Nykyään kaksi ensimmäistä päivää tulee oikein rumanruskeaa, osittain hyytynyttä verta sen verran että pikkuhousunsuojaa joutuu varalta pitään ja kolmantena päivänä vasta alkaa se oikea vuoto.
muuttaakohan synnytykset tuota hormonitoimintaa jotenki
 
Mulla just sama vika ja tossa vasta laitoinkin aiheesta aloituksen. Mulla tehtiin sterilisaatio keväällä joten johtuiskohan tosta.

Tai sitten on jotain ilmassa kun meitä alkaa olla enemmänkin, josko pienet vihreät miehet on tehny meillä jotain kokeita.. :LOL: No vitsi..

Onko kellää ollu vastaavaa ja saanu vaikka gyneltä vastausta? Tuntuu jotenkin hölmöltä varata aikaa ja sitte onkin vaan jotain hormonihommia..
 
No mulle ei ole tehty sterilisaatiota joten siitä ei ainakaan mulla ole kyse.
Sinähän voitki passittaa ihtes gynelle ja tulla sitte kertoon mistä kyse, niin mun ei välttämättä tarvi käyä ollenkaa :D
 
Mulla kans on muuttunut synnytyksen jälkeen , tosin synnytyksestä 3,5 vuotta, et tuskin sillä on mitään tekemistä..

Mun menkat on just päin vastoin, eka päivänä tulee ihan yksi loraus kun vessas käy, ei muuta, 2-4 päivänä tulee ihan raippaasti, mukana hyytyneitä glönttejä, sit loput ruskeaa mömmöä ja menkat kestää n. 14 päivää.
Lisäksi ovulaatiosta kuukautisiin nipistelyä alavatsassa ja selkä kipua mut menkkojen alettua ei mitään kipua (vaik ennen olleet julmetun kipeät) sit hikoilen kuin sieni ja saan ihme kiukkukohtauksia. Ja rinnat kipeät, oikeestaan koko ajan ja niistä tulee nestettä joskus (harvoin)

Mitähän tää mahtaisi olla? Muilla samoja oireita?
 

Yhteistyössä