oudot unet raskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko teillä muilla "raskausoireina" outoja unia? Ensinnäkin mä nään melkeen joka yö jotain kummallista unta... Siis jotain ihan ihmeellistä.
Ja toisekskin, osa niistä on sellasia oikeen inhottavia seksiunia... Jotkut ihan "normaaleja" seksiunia, mutta toiset sitten taas sellasia että niissä harrastan seksiä jonkun tosi ällöttävän tyypin kanssa kehen en muuten vilkaisisikaan siinä mielessä! Tulee tosi sairas olo kun aamulla herää ja tajuaa nähneensä jotain seksiunia parhaasta (samaa sukupuolta olevasta) kaverista, mun itseni ikäisestä serkkupojasta joka on mulle yhtä läheinen kuin vaikkapa veli, ja kaiken huippuna miehen isästä...

Hyi saakeli... Arvatkaa onko likanen olo? Miten näistä pääsee eroon, ahdistavaaaaaa.

Ja sitten vielä mun tekee mieli seksiä päivisin melkeen koko ajan... Joka päivä pitäis saada...

Asiallisia vastauksia kiitos...

Mä olen nähnyt lähinnä pimeitä, siis jollain tapaa hulluja unia, kun niitä miettii herättyään. Unessa ne tietenkin on kovin järkeviä. Niin ja olin mä yks yö sängyssä ton Dr. Housen kanssa ;)

Sama ongelma täällä. Tosin mä en oo nähny sukulaisista (onneksi) mut esim. toissa yönä oli sellaset sessiot menossa, että oksat pois ja vielä naisen kanssa... Kai ne on nuo hormoonit. Uniahan ne onneksi vain on. :)

no joo onhan ne vain unia mutta sitten mua pelottaa sekin että kun oon aika kova puhumaan unissani, niin mitä jos joskus yöllä rupean huutamaan jonkun toisen miehen nimeä :D Ja oma mies tietenkin nukkuu mun vieressäni...

viime öisestä unesta voisin kertoa esimerkkinä että olin mieheni kanssa vessassa ja hän siinä istui lattialla ja hiplasi muniaan... Sen jälkeen kun tulin vessasta, lähdin mieheni siskon kanssa kävelemään ja hän kertoi kiihottuvansa mm. kalasta lähtevästä limasta :D tms..
Ok kuulostaa varmaan naurettavalta mutta ahdistaa tommoset unet ja tulee nyt semmonen olo etten kehtaa edes katsoa tätä miehen siskoa silmiin :D

Mulla oli viime yönä tosi tosi outo uni. (rv22) herranjumala sentään.. Hakkasin mun avomiehen koska se istui jossain Star-nimisessä strippibaarissa. Sitten loppujen lopuksi olin jossain kylpylässä ja minut hakattiin siellä? Lähdin vain ajelemaan autolla pää puoliksi halki?.........
aamulla on kiva herätä ja huomata että kaikki on hyvin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Mä olen nähnyt lähinnä pimeitä, siis jollain tapaa hulluja unia, kun niitä miettii herättyään. Unessa ne tietenkin on kovin järkeviä. Niin ja olin mä yks yö sängyssä ton Dr. Housen kanssa ;)

Ja mä olin toissayönä sänkyssä työkaverin kanssa joka on mua 20v vanhempi ja kaiken lisäksi homo :D