Oudot tuntemukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
Laitanpa nyt ihan oman aloituksen! Tiedän, stressata pitäisi vähemmän ja ajatukset siirtää taka alalle, eikä testejä tehdä ennen kuin menkat ovat myöhässä; mutta ihmetyttää tämä tilanne, kaikin puolin!

Luulin ovulaation olleen 30.3 painostavan alavatsakivun vuoksi. Tästä dpo 6 tuli pyörrytys heikotus oksetus olo, jota minulla on ollut VAIN raskauden aikana. Olin varma, että olen raskaana, dpo 7 tuli oppikirjamainen kiinnittymisvuoto ja dpo 8 alkoi lievä pahoinvointi. dpo 8 raskasutesti antoi myös haalean plussan, mutta dpo 9 testissä ei näkynyt enää mitään. Dpo 9, eli eilen iltapäivällä vasemman munasarjan kohdalla tuntui "poksahdus" ja tänään lämmöt olivat pompanneet kunnolla. Ajattelin, josko ovulaatio olisikin ollut vasta eilen, josta olisi johtunut tuo haamujen haamu r-testissäkin, sekä lukemattomat oireet. Tänään kuitenkin olo on samalla tavalla heikko, väsynyt, pyörryttävä ja kummallinen kuin viime raskauden alussa, samoin pahoinvointi on samanlaista kuin viime raskauden alussa.
Kn on ollut erilainen muutaman päivän ja tänään suulla oli paksu valkkari kerros. Lisäksi tuota vetistä, välillä enemmän voidemaista valkkaria on tullut jo ekasta oletetusta dpo 5 alkaen.
Pää on ihan sekaisin. Jos ovulaatio olikin vasta eilen, miten tämä pahoinvointi, pyörrytys yms on selitettävissä? Sillä oireet ovat niin voimakkaat ettei niitä voi kuvitella, eikä niitä todella ole ollut kuin raskausaikana. Kauanko pitää odottaa ennen kuin uskaltaa testata seuraavan kerran? Pitääkö laskenta ovulaatiosta alkaa alusta ja kestää tätä oloa sen pari viikkoa, ennen kuin voi saada vahvistusta mistä se johtuu? Vai kannattaako tuo poksahdus jättää omaan arvoonsa ja jatkaa lasekmista tuosta ekasta oletetusta ovulaatiosta?

Mielipiteitä ja vinkkejä toimia...!

hmm.. tuli tässä mieleen, että mitä, jos munasolu olisi hedelmöittynyt a jäänyt munatorveen kiinni ja sitten irronnut siitä? Voiko tälläistä edes tapahtua???? ja voiko kiinnittyä uudelleen? mitään tietoa ei siis ole, enkä tiedä voiko noin tapahtua :headwall:

Jaksuja :hug:

Ihana :D No mulle varmaan tollanenkin olis mahollista ;D
Tänään olo on kuitenkin ollut ihan raskautunut... heikottaa, pyörryttää aamupäivällä oli pahoinvointia yms... Voi kun tosiaan vois vaan kurkata itsensä sisään ja tietäis mitä siellä tapahtuu *huoh*

Yhteistyössä