P
Pelastakaa mun vaatteet!
Vieras
Mistähän johtuu, että jotkut pyykit on heti pesukoneesta ottamisen jälkeen ihan ryppysen näköisiä tai ihan kuin se kangas olisi haalistunut niistä ryppykohdista? Ja ne jäljet ei siis enää lähde pois uudestaan pesemällä tai silittämällä, vaan ne on jotenkin kuluneet kankaaseen kiinni. Ryppymäisiä, haaleita viiruja siis ihan ympäri vaatetta.
Ennen luulin, että olin jättänyt pyykit koneeseen liian pitkäksi aikaa pesun jälkeen ja ne olisivat sen takia rypistyneet, mutta näin saattaa käydä vaikka ottaisi vaatteet heti koneesta ulos pesun jälkeen.
Mistä ihmeestä tämä johtuu ja voiko vaatteita vielä jotenkin pelastaa????? Ottaa päähän, jos moni kalliskin vaate on lopullisesti pilalla.
Ennen luulin, että olin jättänyt pyykit koneeseen liian pitkäksi aikaa pesun jälkeen ja ne olisivat sen takia rypistyneet, mutta näin saattaa käydä vaikka ottaisi vaatteet heti koneesta ulos pesun jälkeen.
Mistä ihmeestä tämä johtuu ja voiko vaatteita vielä jotenkin pelastaa????? Ottaa päähän, jos moni kalliskin vaate on lopullisesti pilalla.