oudot menkat

  • Viestiketjun aloittaja "essi"
  • Ensimmäinen viesti
"essi"
mistäköhän voisi johtua kun ensin menkat oli n. viikon myöhässä ja nyt tulee kolmatta päivää sellaista ihan pientä tuhrua vain... kuukupin pohjalla ihan vähän vain rusehtavaa vaikka tyhjennän vain 2krt/vrk....
 
"essi"
raskauden mahdollisuus on aika pieni, kuitenkin ehkäisyä käytetty ja yhdyntöjä ollut vain pari. no joo, toki tiedän että mahdollisuus on aina olemassa, eikä 100% ehkäisyä ole, joten aion kyllä testata jos ei selvyyttä tähän tule.

ajattelin vain kysäistä täältä olisiko kellään kokemusta samanlaisesta?

voiko väsymys ja unettomuus vaikuttaa tällaisiin jotenkin?
 
[QUOTE="essi";25549266]eipä ole raskaustestiä tällä hetkellä mitä tehdä. :) kunhan kyselen jos jollakin olisi kokemusta.[/QUOTE]

No mä tekisin testin ensin ja kyselisin sitten. Kuitenkin tossa kohtaa se raskaus ehkä on todenäköisin vaihtoehto jos menkat muuten aina normaalit. Joten osta testi, sitähän sää kysyit? ;)
 
"essi"
kuten sanoin niin ei ole testiä jota tehdä ja aion testin ostaa kunhan se on mahdollista. :) nyt en siis pysty tekemään vielä muuta kuin kysymään onko kellään muulla ollut tällaista. aika hassua että se teitä niin kovin häiritsee. :)
 
[QUOTE="essi";25549426]kuten sanoin niin ei ole testiä jota tehdä ja aion testin ostaa kunhan se on mahdollista. :) nyt en siis pysty tekemään vielä muuta kuin kysymään onko kellään muulla ollut tällaista. aika hassua että se teitä niin kovin häiritsee. :)[/QUOTE]

Niin juu ja suo häiritsee vastaukset jotka sanovat osta testi, mulla oli ainakin just tollaset menkat sillon kun olin raskaana ja kokemuksiahan sä kysyit. Nyt sä ehkä itse vähän hikeennyt.
 
"essi"
en ole hikeentynyt, vähän vaan naurattaa nuo jatkuvat osta testi -vastaukset jos kerran kokemuksia kysyn. ja joo, edelleen vastaan, että testin ostan heti kun mahdollista. :)
 

Yhteistyössä