Oudot fiilikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huikko

Vieras
Tein tossa juuri positiivisen raskaustestin.
Nyt en tiedä mitä ajatella.

Onko normaalia, että itkettää? Mietin, että onko musta tähän...
Ihan toivottua tämä on, mut miks silti tälläset fiilikset....

Kuule ihan normaali reaktio ja oikeastaan varsin terve sellainen! Tajuat tosiaan, mihin vastuuseen olet ryhtymässä. :)

Itse sain esikoisen 21v ja kuopuksen 29v ja molemmilla kerroilla lapsi oli toivottu, mutta ensiviikkojen reaktio oli kauhistus, "mitä tulikaan tehtyä ja elämä muuttuu peruuttamattomasti."

Kyllä siihen sitten on onneksi aikaa sopeutua vaikka monta kuukautta. Ja muutenkin, äitiys on helpompi, kun jatkossakin suo itselleen oikeuden erilaisiin ajatuksiin ja tunteisiin, eikä syyllisty.

Minulla ainakin oli alkuun aivan kauhun sekaiset fiilikset..tosin mulla ei ollut mitenkään "suunniteltu" raskaus..söin pillereitä, eli oli ehkäisy kunnossa. Mutta jotenkin siihe sitten kuitenkin vain aika äkkiä pääsi "sisään", että nyt kai musta sit tulee äiti. Tosin ekassa ultrassa tuli aivan hetkellinen uusi järkytys kun selvisi että tuleekin kaksi kerralla.

Prisen viikkoa meni positiivisesta testistä raskauden sulatteluun ja sisäistämiseen ja sitten sitä alkoi nauttimaan siitä odotuksesta..jos sitä nyt näin voi sanoa. :)

Tsemppiä!!:)

Yhteistyössä