Oudointa mitä olet nähnyt liikenteessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
mä muistan aina sen, kun kävin ottamassa ensimmäisen tatuointini. Kotimatkalla olin sellaisen ison auton kyydissä, se ei siis ole pakettiauto vaan joku mikä lie bussi :D eli paljon korkeammalla kuin henkilöauto. No meidän edessä ajoi juurikin henkilöauto, ja meidän autosta näki sinne autoon ihan selvästi. Ja mitäs siellä tapahtuikaan! Kyydissä oleva nainen otti suihin kuskilta. Autokin meni välillä kahta kaistaa. Tilanne nauratti aivan hillittömästi, mutta uskovainen sukulaiseni, joka toimi meillä kuskina, ei ollut samaa mieltä, joten toisaalta oli aika vaivaantunut tilanne.

Käsi ylös joka EI oo koskaan ottanu suihin kuskilta. (Vauhti on toki saanut olla jotain muutakin kuin 80-120 km/h.)

:wave:

:wave: (Siis auton ollessa liikenteessä.)

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Täällä kulkee joku putkiliikkeen( ??? ) auto, jossa on kuskinpuoleiseen oveen maalattu vessanpytyllä istuva ihminen sivusta katsottuna. :D

Mä olen nähnyt tuon myös, siinähän on just se housut kintuissa oleva alaosa, ja kuski näyttää sitten istuvan jaskalla ajellessaan... Olikohan vielä lehtikin luettavana?

Joo, lehtikin siinä on. Hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
mä muistan aina sen, kun kävin ottamassa ensimmäisen tatuointini. Kotimatkalla olin sellaisen ison auton kyydissä, se ei siis ole pakettiauto vaan joku mikä lie bussi :D eli paljon korkeammalla kuin henkilöauto. No meidän edessä ajoi juurikin henkilöauto, ja meidän autosta näki sinne autoon ihan selvästi. Ja mitäs siellä tapahtuikaan! Kyydissä oleva nainen otti suihin kuskilta. Autokin meni välillä kahta kaistaa. Tilanne nauratti aivan hillittömästi, mutta uskovainen sukulaiseni, joka toimi meillä kuskina, ei ollut samaa mieltä, joten toisaalta oli aika vaivaantunut tilanne.

Käsi ylös joka EI oo koskaan ottanu suihin kuskilta. (Vauhti on toki saanut olla jotain muutakin kuin 80-120 km/h.)

:wave: Pois se minusta

Itse en ole nähnyt, mutta kaverin siskon edessä oli kerran ajanut auto, jonka takapuskurissa oli tarra, jossa luki: "tykkään ajella alasti". Hetken päästä olivat ohittaneet eikä kuskilla ollut vaatetta näkynyt (toki ei voi tietää onko alasti kun alaruumis ei näy) :D

Oisko toi neiti Dina sit nähny mut ja mun miehen... ( :blush: ). No mut EI ME VOIDA OLLA AINOOT! Käsi ylös nyt ne, jotka ON tehny niin! :wave: (Joo, kyllä nyt hävettää, mutta siitä on jo niiiin paljon aikaa, ja se oli niiiin vähäliikenteinen tie...)

Oisko toi neiti Dina sit nähny mut ja mun miehen... ( :blush: ). No mut EI ME VOIDA OLLA AINOOT! Käsi ylös nyt ne, jotka ON tehny niin! :wave: (Joo, kyllä nyt hävettää, mutta siitä on jo niiiin paljon aikaa, ja se oli niiiin vähäliikenteinen tie...)

aivan äääälyttömän tyhmää! en tajua miten kukaan voi olla niin ääliö että vaarantaa muut tien päällä olevat tommosen takia tai v*ttu minkään muun takia.

Alkuperäinen kirjoittaja timot ajaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kuski:
Itse ajelin liikenteessä kun vastaan tuli auto, jossa ei juurikaan kuskia näkynyt. Ja vauhtia oli 80 km/h. Olihan se kuski siellä, mutta kännykkä kädessä, ja kurkotteli auton lattialta tms. jotain, että oli melkein vaakatasossa. En tiedä miten näki ajaa, kun vain hiusraja näkyi ajajasta. Järisyttävää liikenteen vaarantamista, ei ajatellut yhtään kanssamatkaajia, muita liikenteessä!

Muakin tuli vastaan kerran illan hämärässä auto, jossa ei näkynyt kuljettajaa. Tarkemmin katsellessani huomasin vain valkoisen hammasrivin.

Ehkä se hymyli kun sossu oli ostanut sille auton.

Joku näytti kerran persettä pakettiauton ikkunasta :D

Joskus lapsena ajeltiin Joutsenossa ja sielä oli pikkubussillinen äijiä pyllyt paljaana ikkunoissa
:x Järkyttävä kokemus mun ikäiselle tytölle silloin karvaperseitä katsella.

Heh, kerran näin noin 70-80 v. rouvashenkilön ajamassa autoa leveähelmainen kukkahame auton oven välissä pitkällä lepattaen. Siitä lähti oikein sellainen läpläpläp-äänikin, eikä kuski huomannut mitään. Taisi olla kuulolaite sekä silmälasit jääneet kotiin... :xmas: :D

Veljen kyydissä olin joskus, risteyksessä oltiin kääntymässä vasemmalle ku oikealta puolelta (oikealle kääntyvien kaistalta, se oli tyhjä ) joku pöljä ohitti jonossa ja kiilas eteen, käänty siis sinne vasemmalle kans. Veli tietty tööttäs sille törpölle, ni sepä sit pysäytti koslansa siihe tielle (me päästiin just omalle kaistalle, perässä tulijat jäi seisoon risteykseen..) ja tuli autosta pois ja meitä kohti varmaan tulossa sanomaan suorat sanat ku kehataan töötätä, mutta käänty sentään takas autoonsa ja jatko matkaa. Kovasti veli tööttiä huudatti siinä, ehkä se lopulta tajus törttöilynsä...

Tai no ei tuo sinänsä outoa ole, mut typerintä toimintaa joho oon törmänny.

olen vaihtanut puseron tien päällä.oli helle ja olin menossa sukulaisen rippijuhliin.hyvin onnistui ajaminen ja vaihto :)

Oletko sä siis nähnyt tämän?
Kyllä mäkin olen vaihtanut kuskia pikatiellä 80km/h:n vauhdissa jos näitä omia töppejä täällä ruvetaan kuuluttamaan... :ashamed:

Olin bussissa, viereen ajoi auto jonka kuskilla oli t-paita mutta alaosassa ei ollut mitään. Oli siis ihan munat paljaana. Tuli kyllä mieleen, että jonkinlainen itsensäpaljastelija on pakko olla kyseessä, toteuttaa vaan perversiotaan näin. Ajaa bussien ja pakettiautojen viereen ja saa kiitä kicksejä. Mutta helkkari, mitä tollainen tekisi jos tulisi vaikka poliisiratsia. Puhallutus? Tosin silloin oli kesä. Olikohan sillä pyyhe jossain autossa? Jos tulisi puhallutus, laittaisi sen sitten alakroppansa suojaksi, poliisit olettaisivat että on tulossa vaikka uimarannalta?

Tää ei ole niin outo, mutta ihan hauska. Viime kesänä matkasimme mökille kaatosateessa. Ajoimme erään levähdyspaikan ohi, niin eikös siellä ollut kaksi miestä ilkoalasti peseytymässä :). Saippuavaahtoa oli vaikka muille jakaa.

Ties mistä kollit olivat tulossa ja minne menossa, kun kesken matkan piti suihkuun päästä...

Tää ei ole niin outo, mutta ihan hauska. Viime kesänä matkasimme mökille kaatosateessa. Ajoimme erään levähdyspaikan ohi, niin eikös siellä ollut kaksi miestä ilkoalasti peseytymässä :). Saippuavaahtoa oli vaikka muille jakaa.

Ties mistä kollit olivat tulossa ja minne menossa, kun kesken matkan piti suihkuun päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Joskus lapsena ajeltiin Joutsenossa ja sielä oli pikkubussillinen äijiä pyllyt paljaana ikkunoissa

Mitä ikäluokkaa mahdat olla? *häpeää ukon puolesta jo valmiiksi*

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

mä kanssa tähän törmäny..porukka ajo kaikist ohi ja näytti persettä. oli kans pakettiauto

Yhteistyössä