muoks, i oo kyllä lasten neuvola, mutta kuitenki...
Ihan yliveto neuvolantäti oli sillon ku aloin oottaa tyttöö. Asuttiin neuvolan naapurissa ja aamulla ku kauppaan mentiin, pyörähin neuvolassa varaamassa aikaa, koska oli neuvolan "päivystysaika". Istuin tuolille ja odotin että asiakas vaihtuis kysyisin että onko tätillä aikaa varata mulle ensimmäinen neuvola. En siis mitenkään häirinny kenenkään neuvola-aikaa...
No, täti oli tulossa kahvilta ja kysyin että onkohan hetki aikaa, että jos varataan mulle neuvola. Täti alko huutamaan mulle neuvolan aulassa, että ei tänne noin vaan tulla varailemaan aikoja!! Täällä on puhelin ajat sitä varten että tänne soitetaan ja varataan se aika!! Ei voi tulla tuollalailla häiritsemään toisten aikoja!! Olin hiukan hoomoilasena
No, ei siinä mitään, mentiin kotiin, otin puhelimen ja soitin samalle tätille..
Loppuraskaudesta täti kyseli synnytyksestä, oonko miettiny sitä ja sillälailla.. Kerroin että haluaisin kokeilla sitä allasta. Täti tyrmäs sen ajatuksen heti! "ei sitä kuule ruveta ihan turhan takia täyttelemään!! se on niin iso työ täyttää iso allas, että ei sitä turhaan käytetä!!"
Laskettu meni ja kävin neuvolassa joka toinen päivä ja täti kyseli samat asiat mun tisseistä. Minkälaiset nännit mulla on... Isot? Pienet? Joka kerta! Olis jumatsuibeli kirjottanu ylös että mulla on pienet nännit prkl :snotty: