Oudoin saamanne kohteliaisuus

Mieslääkäri sanoi papakoetta ottaessaan ja sisätutkimusta tehdessään et "Näyttääpä hyvältä!" :D "Öh, siis tuota noin.. että siis kaikki on kunnossa ja tota tota.." Puna leviää tohtorin kasvoille ja mä kiitän "Kiva, että miellyttää tohtoriakin" :D

[QUOTE="minni";25799348]Mieslääkäri sanoi papakoetta ottaessaan ja sisätutkimusta tehdessään et "Näyttääpä hyvältä!" :D "Öh, siis tuota noin.. että siis kaikki on kunnossa ja tota tota.." Puna leviää tohtorin kasvoille ja mä kiitän "Kiva, että miellyttää tohtoriakin" :D[/QUOTE]

:laugh:

Vaihdoin talon sisällä työtehtäviä ja entinen esimies sanoi minulle kerran näin (xxx=uuden esimiehen nimi): "xxx on sanonut että sä oot ihan vitun hyvä!"

Kyllähän minä sen tiedän. =)

Olen 12 vuotta miestäni nuorempi. Kun olimme juuri rakastuneita ja aloittelimme seurustelua... mitä tilannetta en ollut itselleni ollenkaan tuolloin juuri erottuani ajatellut... muistan epäilleeni miehelle, tuleeko ikäeromme häiritsemään suhdettamme, ts. ovatko juttuni ja arvomaailmani hänelle liian "lapsellisia" tms. Tuolloin mies loihe lausumaan ikimuistoisen kohteliaisuuden: sä vaikutat paljon vanhemmalta kuin oot, eet yhtään nuorelta...

(Juu tämän haluaakin kuka tahansa nainen kuulla...? No, päädyimme silti yhteen.)

Sullahan on neekerin huulet sanoi kerran vanhempi mies kohteliaisuutena (neekeri sanaa en ottanut hyvällä, mutta ei sitä pahalla tarkoitettukaan vaan kuvaamaan isoja pusuhuulia). Toinen mikä on hymyillyttänyt on ollut "olet noin pieni ja sievä että sinut voisi laittaa takakonttiin ja viedä mennessään.

Yhteistyössä