Oudoin raskausmielihalu ikinä?

Siis mun on nyt ihan loppuraskaudessa ruvennut ihan hirveästi tekemään mieli lukea Kaari Utrion kirjoja!! :eek:

Koskaan ei ole mitään kirjallisuuteen liittyvää mielihalua ollut (siis ei raskaana ollessa eikä muutenkaan) enkä Utriotakaan ole lukenut moneen vuoteen...
Kaikkee kanssa!
:LOL:
 
Joo-o kaikkea kanssa.
Mulla alkoi tehdä mieli viinaa :O ja likööriä ym. ihan törkeästi!
Minä joka en edes biletä viinaa läträten siis ilman raskauttakaan.
Tuon mielihalun tietysti sivuutin kokonaan ja latkin sitruunavettä litratolkulla ja vadelmajuustokakkua.
 
Nämä ei omia ole, mutta kerronpa kuitenkin.

Eräs raskaana oleva söi yhden viikon ajan pelkkää hernekeittoa ja silliä :x

Toisella oli mielitekona kukkamulta ja sen lisäksi rapsutteli takan muurauksista laastia ja naposteli sitä :eek:

Yksi kavereistani popsi sokeripaloja, meni koko paketti viikossa. Ja tätä siis jatkui viimeiset raskauskuukaudet. Loppujen lopuksi hällä oli paino noussut yhteensä 35kg, eli hieman ehkä vaikutti asiaan tuo sokerin napostelu.


Itselläni ei ole noin outoja ollut. Ekassa raskaudessa teki hirveästi mieli minttu puffet-jäätelöä. Kakkosta odottaessa oli himo suolaiseen = sipsit. Nyt on raskaus niin alussa, ettei mielitekoja ole vielä tullut..
 
Tää ei kans oo mun oma, mutta on pakko kertoa, kun tää on NIIN hauska: tuttavalla oli mieletön himo nahkaan ja se kuljeskeli töistä kotiin aina kenkäkauppojen kautta että pääsi haistelemaan oikeen tuoreen nahan tuoksua. :LOL:
 
Just tänään ihmettelin ystävälleni tässä kuukauden sisään tulleita omituisia mielihaluja. Kaikki jotenkin ihmeellisesti liittyy puhtauteen/siivoamiseen, vaikka aikaisemmin en ole mikään siivousfriikki ollut...
Vähän kuin PömpeliPötsillä, mulla on himon kohteena sellainen valkoinen "ihmesieni", jota tekisi mieli hieman maistaa, valitettavasti millekään ei tuoksu, niin olen tyytynyt sillä paikkojen pesuun (hampaat irvessä) :LOL: Toinen pesusieniin liittyvä juttu on saippua joka tursuaa sienestä, mitä enemmän sen parempi, sitäkin voisin hieman maistella, mutta en ole tohtinut :D
Hampaita voisin pestä koko ajan, pelkkä ajatuskin paljolla hammastahnalla harjaaminen saa hassun tunteen suuhun, TOSI OUTOA, ainakin minulle, ensimmäisessä raskaudessa ei ollut minkäänlaisia hassuja haluja :ashamed: :LOL: En ole pahemmin miehellenikään kehdannut mainita mielihaluistani :D
Ja lopuksi vielä yhden mainitsen, JÄÄPALOJEN PURESKELU, kivaa, joka päivä aivan pakko ainakin kerran :D :LOL:

Ihan pelottaa tämmöiset outoudet, mutta onneksi en ole ainut :D
 

Yhteistyössä