Mä tiedän kanssa yhden joka kirjoitetaan kahdella teellä eli Meritta.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Mulla työkaverina Merita, tiedän myös toisenkin MeritanAlkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:yhden virkailijan nimi oli Merita. en ole koskaan sitä muilla kuullut ja se oli vielä siihen aikaan kun nordea oli merita.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Tää nyt ei ehkä kuulu ihan kuulemiini nimiin, mutta hautakivessä nähty ..Nynny (kuollu joskus 1980 -luvulla, en muista tarkkaa vuotta )
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Siskokset Wolferiina ja Myrmidia... niin ja tuo Tim-Antti pomppas lehden kastetuista silmään
Tää on jollain tapaa aivan ihastuttava nimi!!Alkuperäinen kirjoittaja meimikki:Heppu-Eemeli
näin käärmekammoisena kivoja kuvia kun vauva pötköttelee lattialla käärme kaulassa. Apuva no ei varmasti kasva tällaseks käärmekammoseks ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja oijoi:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Siskokset Wolferiina ja Myrmidia... niin ja tuo Tim-Antti pomppas lehden kastetuista silmään
Wolferiinalla ja Myrmidialla (ahmalla ja onkos se muurahaissukuisella?) on vielä aikamoiset muut nimet, kertoo kuukkeli, joka vie kotisivuilleen...
Täytyy sanoa, että vanhemmat osaavat olla julmia, luullessaan olevansa jotenkin fiksuja.
Voe hyvänen aika.Mää menin kerankin sanattomaksi............Alkuperäinen kirjoittaja oijoi:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Siskokset Wolferiina ja Myrmidia... niin ja tuo Tim-Antti pomppas lehden kastetuista silmään
Wolferiinalla ja Myrmidialla (ahmalla ja onkos se muurahaissukuisella?) on vielä aikamoiset muut nimet, kertoo kuukkeli, joka vie kotisivuilleen...
Täytyy sanoa, että vanhemmat osaavat olla julmia, luullessaan olevansa jotenkin fiksuja.
mun pojan nimi on oko, elikä melkein samaAlkuperäinen kirjoittaja Jimida:Okko
Sisu, Kaino ja Vieno kuuluu myös samaan katraaseen.Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Sisarussarja: Sana, Soma, Jopa (tää on miespuoleinen)