[QUOTE="vieras";23617865]On tuo mun mielestä tosi paljon, maaliskuussa ja huhtikuussa lähes jokainen viikonloppu. Mutta eihän se toki ole kuin teidän asianne. Mä olen vaan sitä mieltä, että lapsen kanssa pitäisi pystyä viikonloput ja juhlat olemaan hajoamatta jos on lapsia maailmaan halunnut saattaa. Saahan sitä aikuisetkin juhlia, mutta tuo van on mun makuuni liikaa.
Mä en osaa tällaista siksi niin hyvällä nähdä vaan. Kalskahtaa siltä, että oma meneminenja hauskanpito menee sen edelle, että haluttaisiin järjestää lapselle juhlaperinteitä ja hyviä muistoja , tokihan hän saa niitä hoitopaikastakin. Vaan kyllä musta oli ihanaa lapsena kun äidin kanssa koristeltiin kotia pääsiäiskuntoon ja kukko kävi munimassa, vappuna käytiin tivolissa ja äiti oli paistanut munkit ja pistänyt simat porisemaan

Ja miksi vain äiti on jäänyt mieleen... noh, ehkäpä juuri siksi,kun isä lähti omille teilleen joka kerran

,Eikä hän ollut meidän kanssa niitä iloja jakamassa.[/QUOTE]
ja olen itsekin jonkun juhannuksn viettänyt kavereiden kanssa, uudenvuoden jos toisenkin. Tuli vaan väkisinkin mieleen se, että meneekö heillä joka juhla vanhempien juhlimiseksi ja sekin särähti, että hänestä ei ole käynyt usein silloin, jos on viimeksi maaliskuussa käynyt, että nyt huhtikuussa voi sitten kolme viikonloppua pämpätä hyvin mielin.
Sitä mä en hyväksy, enkä edes ymmärrä. Saahan tähän asiaan näiden annettujen tietojen varassa mielipiteensä varmaan antaa, vaikken miksikään pyhimykseksi itseäni tunne minäkään.