ottobre creative workshop

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Missä tuollaisia kaavoja on? Innoissani lainasin kirjastosta Ottobren lehtiä ja huomasin, että kaikki kivat paidat on jotain tuollaisia kaavoja, onko ne siis jotain kaavoja, jotka ovat erikseen näistä lehtien kaavoista?

siis eikö sitä kaavaa olekkaan siinä lehdessä :o mä katsoin kans jonkun tuommosen kaavan kun lainasin lehtiä kirjastosta ja voi sanonko mitä huijausta jos ne kaavat ei nyt siellä lehden välissä sit olekkaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
siis eikö sitä kaavaa olekkaan siinä lehdessä :o mä katsoin kans jonkun tuommosen kaavan kun lainasin lehtiä kirjastosta ja voi sanonko mitä huijausta jos ne kaavat ei nyt siellä lehden välissä sit olekkaan :kieh:

Siis nopealla vilkaisulla yhdestä lehdestä katsoin, että just kivat paidat on jotain Workshop-kaavoja ja niitä ei lehden mukana ollut :/ Paljon siellä kyllä kaavoja oli, mutta juuri sellainen perus pitkähihainen paita. Minä menin vielä yhden lehden tilaamaan Ottobreltä. Saa nyt sitten nähdä tuleeko kokeiltua mitään. Taidot on mitä on, joten aivan perusmallista täytyisi lähteä liikkeelle.. ja tulisiko siitäkään yhtään mitään.

oh noh, lehden mukana on kaavat. Workshop lehtisen saa tilattua niidden nettisivuilta JA ON AINA SAATAVISSA, se lasten parhaat paidat sisältää kaavat kahteen erimalliseen paitaan+hihaton+lyhythiha/pitkähiha.

Että ei se huijausta ole, lehti sisältää tietyt kaavat.

Yhteistyössä