Ottiko kuollut henkilö muhun yhteyttä? Onko muille sattunut jotain vastaavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Vai kuvittelenko vaan...

Muutama yö sitten makasin sängyssä ja ajattelin minulle tärkeää ihmistä joka kuoli n. puoli vuotta sitten. Mulle tuli tosi kummallinen olo ja yhtä äkkiä tuli tunne että oli pakkoa sanoa tämän ihmisen nimi ääneen. Sanoin siis ääneen vaikka nyt "Sami" ja samalla kun olin tuon sanonut välähti palovaroittimen valo katossa. (tähän väliin sanon, että katselen tota palovaroitinta joka ilta enkä ole kertaakaan nähnyt sen valon välkkyvän )

Tuon jälkeen mun toinen käsi nousi ilmaan ihan kuin itsestään ja tuntui niin kuin joku olisi pitänyt kädestä kiinni. Kämmen jäi siis sellaiseen asentoon niin kuin pitäisin jonkun kädestä kiinni. Tämä tapahtui kaksi kertaa. Tässä vaiheessa mulla alkoi kyyneleet valumaan solkenaan, vaikka mielestäni mua ei itkettänyt..

Itkun jälkeen aloin nukkumaan ja ennen kuin suljin silmät näin pienen kolmion muotoisen valkoisen valon leijuvan parin sekunnin ajan ilmassa.

Kuvittelinko tämän kaiken, tekikö mieli kepposet? Onko muille sattunut "yliluonnollisia" asioita? Onko kellään mitään hyvää linkkiä aiheeseen liittyen?

Palovaroittimen valo kyllä välkähtää tasaisin väliajoin koko ajan.. Ja itse oot kätes nostanut kun mielikuvitus lähti laukkamaan. Oon kuullut oikeesti yliluonnollisia kokemuksia, mutta toi sun juttus on väkisin väännetty.

Kiva sydäntä lämmittävä kokemus siis :heart:

Mutta mieli teki tepposet. Palovaroittemet vilkkuu säännöllisin väliajoin jos ovat kunnossa. Kun alitajuisesti oikein haluaa yhteyden niin mieli kyllä sen järjestää.

Paljon mahdollista että sinua käytiin tervehtimässä. Itse en ole kokenut samanlaista, mutta vähän vastaavaa. Oikeastaan vain voimakkaan tunteen siitä että kuollut ihminen on läsnä. Unessa hän lisäksi kertoi minulle asioita jotka osoittautuivat tosiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Kiva sydäntä lämmittävä kokemus siis :heart:

Mutta mieli teki tepposet. Palovaroittemet vilkkuu säännöllisin väliajoin jos ovat kunnossa. Kun alitajuisesti oikein haluaa yhteyden niin mieli kyllä sen järjestää.

Juu tuon tiedänkin, että vilkkuu säännöllisesti :) Outoa vaan että tuo oli eka kerta kun sen näin.

Yleensä olen "järjellä" ajatteleva ihminen, en usko henkiin tmv.
Oli kuitenkin jotenkin lohduttava, mutta toisaalta hämmentävä kokemus :)

En osaa sanoa mitä sun kokemassa tapahtui. Mutta itse olen kokenut jonkintapaisen "ruumiista irtautumisen" eli näin itseni sängyllä makaamassa, leijuin siis siinä yläpuolella.
Toinen kokemus joka minulle on sattunut tapahtui autossa iltamyöhään kun ajelin täydellisessä pimeydessä yksin. Tunsin saman tuoksun joka isästäni lähti kun hän tuli töistä ollessani lapsi. Isäni oli kuollut joitakin vuosia ennen tuota tapahtumaa. Säikähdin ensin kauheasti mutta sitten rauhoitin itseni ajattelemalla että eihän isä toki minulle mitään pahaa haluaisi.
Näen myös silloin tällöin hyvin toden tuntuisia unia kuolleista läheisistä. Tajuan unessa että tuo ihminenhän on kuollut enkä voi käsittää kuinka hän on ilmeisen elävänä läsnä.

Avaruusolennot ottavat meihin ihmisiin yhteden tuollaisilla tavoilla. Heidän on helpompi lähestyä meitä kuolleiden läheisten näköisinä tai tuoksuisina ja samalla tutkivat meitä.

Kaveri kävi sua moikkaamassa. Mulle on sattunut saman tapainen. Todellakin toi että aloin myös itkeä, vaikken ollut mitenkään surullinen. Ja päässäni kuulin tämän mua moikkaamaan tulleen ihmisen sanovan yhden asian.

Kaikki ei vaan uskalla uskoa näihin asioihin :)

Yhteistyössä