Otti kyllä kupoliin kun piti päästä töihin,

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
sen takia ostin vähillä rahoillani työkengät, auton jne...Aloin soittelemaan että millon saan työvuorolistat , niin sanoivat etteivät tarvitsekkaan...Suoraan sanoen tosiaan harmittaa.Tein työnjohtajan toimista huomautuksen, mielestäni hänen oisi pitänyt ilmottaa mulle .Suullinen sopimus vaan tehtiin.Mut muahan on helppo pompotella kun en kuulu liittoon... Nyt mietin, hakisinko koulutukseen, jonka haku päättys tällä viikolla.valmistuin tosin 6 /10 joten ei kauaa oo valmistumisesta.Saisi edes kulukorvausta 180 e kk, rahat niin tiukilla..en oisi kyllä autoa ostanu jos oisin tienny...

S
Minusta suullinen sopimus on ihan yhtä pätevä kuin kirjallinenkin. En ihan nielisi tuollaisenaan, vaikken yhtäkkiä osaa sanoa, keneen pitäisi olla yhteydessä.

Pakko sanoa, etten kyllä olisi ostanut autoa ennen kuin nimet on paperissa.

vieras
mulle nimenomaan sanottiin että tulet sitten 12.7 töihin.ja luvattiin järjestää eka työvuoroksi kaverikin!!ostin auton, kun en olisi päässyt millään kulkemaan töihin..mutta ei voi mitään.rekryyn ilmoitin ja sanoivat että miettiivät puhuvatko työnjohtajalle vai ei ...Oisi ollu vaan kiva , ETTÄ MULLE OLISI ILMOITETTU MUUTAMAA PV ENNEMMIN!!!

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Oikeesti mun käsityksen mukaan lakikin sanoo, että suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinen.
Onhan se yhtä pätevä, mutta.............. jos toinen tai molemmat osapuolet on erimielisiä siitä, että mitä tuli sovittua? Tämän takia sopimukset kannattaa tehdä kirjalisina, jotta on oikeudessa esittää dokumenttia siitä, mitä on sovittu

Yhteistyössä