Ottaisko tosissaan vai ei.. tapasin työkaverin baarissa ja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puun takaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puun takaa

Vieras
Niin. Menin tervehtimään ja kysyin saanko istua heidän pöytäänsä hetkeksi. Työkaveri nousi ylös (mies) ja sanoi että ei kun mennään me istumaan kahdestaan hetkeksi ja juttelemaan. Se hetki sitten venähti loppuillan mittaiseksi, eikä mies poistunut vaikka hänen seuralaisensa (naisia) kävivät pyytämässä miestä takaisin. Tanssittiin, juteltiin. Mies oli humalassa kuten mäkin. Se sanoi mm. että on rakastunut muhun, olenko mä ihastunut häneen yhtään? Ja kun valomerkki tuli, se tuli mun kanssa samaan taksiin ja pyysi luokseen. En mä mennyt. Suudeltiin hyvästiksi.

Koska mulla on tapana kehittää kaikesta hirveän isoja ongelmia, niin teen sen tästäkin. Mahtoikohan mies olla ihan tosissaan vai toivooko nyt ettei tuota iltaa ois koskaan ollutkaan..? Töissä olen kyllä joskus hiukan epäillyt, että mies ois kiinnostunut, mutta en ole jaksanut enempää asiaan paneutua. Olen keskittynyt vain työntekoon. Huomenna sitten pitäisi tehdä tuon miehen kanssa töitä 8 tuntia. Miten sitä suhtautuis..

Ja sinkkuja ollaan molemmat, ei ketään kolmansia osapuolia liity tähän.

mä jättäisin reagoimatta mitenkään ja jos mies ei ota puheeksi yhteistä ravintolailtaa, niin en kyllä vaivautuisi tekemään aloitetta jutusta..etpähän ainakaan nolase itseäsi :)

mieshän ei voi tietää,kuinka humalassa olit..joten voit olla kuin mitään ei olisikaan tapahtunut..sillä saatoit olla "tosi" humalassa ja voit aina laittaa sen piikkiin.

..mutta..jos mies tekee "aloitteen" keskustelun aikana, niin sit vaan rooli pois päältä ja tee selväksi,että muistat tapahtumat..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
mä jättäisin reagoimatta mitenkään ja jos mies ei ota puheeksi yhteistä ravintolailtaa, niin en kyllä vaivautuisi tekemään aloitetta jutusta..etpähän ainakaan nolase itseäsi :)

Mitä noloa siinä on, jos kysyy, että missä mennään?! Älytöntähän on vaan jäädä päässään pähkäilemään. Aikuiset ihmiset voi puhua asioista NIIDEN OIKEILLA NIMILLÄ! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitä noloa siinä on, jos kysyy, että missä mennään?! Älytöntähän on vaan jäädä päässään pähkäilemään. Aikuiset ihmiset voi puhua asioista NIIDEN OIKEILLA NIMILLÄ! :D

Noh..yleensä työpaikka on vaan helpompaa,jos toinen ei olekaan samoissa aatoksissa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noh..yleensä työpaikka on vaan helpompaa,jos toinen ei olekaan samoissa aatoksissa..

Mut sen toisehan "häpeä" se on, jos se on kännipäiten selittänyt jotain, mikä ei olekaan totta. Eihän se nolous ap:ta koske?

asiahan on niin, että

* humalassa kaikki on kaikkien kavereita
*humalassa miehille kaikki naiset on kauniita
*humalassa naisile kaikki miehet on komeita
*humalassa rakastaa aina

MUTTA

*selvänä kukaan ei oo kenenkään kaveri ( hei kamoon toi on ihan nöllö! kuka sen kaveri nyt ois..!?!...)
*selvänä miehien ajatus naisista..pysykää kotona, hoitakaa mukulat jotta mä pääsen joraamaan tallinnan laivalle
*selvänä naisille miehet on ..yksiä kus..päitä jotaka ei koskaan ikinä milloinkaan ole mukana koti hommissa..muuta kuin siittämässä lissää vinkuvia ipanoita..
*selvänä huomaa että rakkaus olikin vaan pan..tamista ja haluaa eroon ja vaikka vaihtaa paikka kuntaa kun öklöttää enemmän kuin kunnon krapula viikonloppu

Alkuperäinen kirjoittaja no:
asiahan on niin, että

*humalassa rakastaa aina

MUTTA

*selvänä kukaan ei oo kenenkään kaveri ( hei kamoon toi on ihan nöllö! kuka sen kaveri nyt ois..!?!...)
*selvänä miehien ajatus naisista..pysykää kotona, hoitakaa mukulat jotta mä pääsen joraamaan tallinnan laivalle
*selvänä naisille miehet on ..yksiä kus..päitä jotaka ei koskaan ikinä milloinkaan ole mukana koti hommissa..muuta kuin siittämässä lissää vinkuvia ipanoita..
*selvänä huomaa että rakkaus olikin vaan pan..tamista ja haluaa eroon ja vaikka vaihtaa paikka kuntaa kun öklöttää enemmän kuin kunnon krapula viikonloppu

Firmojen pippaloissakin aina sattuu ja tapahtuu..jos sattuu liian läheistä kontaktia, niin tuskinpa niistä kauheesti puhutaan, mutta jos sattuu hauskoja kännijuttuja, niin niille nauretaan..
Siksi en ottaisi tollasesta stressiä ja olisin kuin olisi aivan tavallinen maanantai..

mikä siinä itsensä nolaamisessa on niin kauheaa. moni mahtava asia jäis kokematta ja saamatta, jos aina jättäis asioita tekemättä, ettei vain nolaa itseään.
kaikki nolaa itsensä joskus. se tuntuu ikävältä hetken ja sitten siirrytään jo muihin asioihin.
sitä paitsi se mieshän tässä on tehnyt itseään tykö; miten ap nolais itsensä, jos ottaa asian esille, jos on kiinnostunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Jos tykkäät työpaikasta, älä aloita työkaverin kanssa mitään parisuhdetta.

mulla on kaks kaveria, joiden parisuhde on alkanut työpaikalla, eivätkä varmaan harmittele sitä. toinen pari tekee edelleen yhdessä töitä, toisen parin osapuolet on kumpikin muista syistä vaihtanut firmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
asiahan on niin, että

*humalassa rakastaa aina

MUTTA

Firmojen pippaloissakin aina sattuu ja tapahtuu..jos sattuu liian läheistä kontaktia, niin tuskinpa niistä kauheesti puhutaan, mutta jos sattuu hauskoja kännijuttuja, niin niille nauretaan..
Siksi en ottaisi tollasesta stressiä ja olisin kuin olisi aivan tavallinen maanantai..

Näin tietty voi jostain näkökulmasta olla. Mutta jos ap pähkäilee asiaa, eikö kannattais kysyä suoraan? Mä oon ite semmonen putkiaivo, että kysyn aina, jos joku asia jää häiritsemään. En oikein ees tajua loputonta pähkäilyä, kun semmonen yksinkertainen asia on keksitty kuin suoraan kysyminen! :)

No mä en yleensäkään reagoi humalaisten puheisiin kovin tosissani. Sillon kun tulee helposti sanottua mitä tahansa. Jos ei selvinpäin pysty sanomaan samaa, niin sitten on pahasti jotain vikaa tai kännipuheet ollu pelkkää sontaa. Voithan toki kysäistä asiaa, mutta jos ei pysty tunnustamaan tai edes vihjaamaan samaan suuntaan, kun kännipuheet, niin jätä se baarikeskustelu ihan omaan arvoonsa...

AP, mua kiinnostaa lähinnä tämä:

Miksi yhtäkkiä itse olet kiinnostunut tästä miehestä, siksi koska sinua imartelee miehen osoittama kiinnostus? Aiemmin et ole edes harkinnut ottavasi mieheen kontaktia romanttisessa mielessä, mutta vähän humalaisen imartelua ja PIM, oi mikä ihana mies, se pitää mua kauniina?

Romantiikannälkä on ihana asia.

Alkuperäinen kirjoittaja puun takaa:
Se sanoi mm. että on rakastunut muhun, olenko mä ihastunut häneen yhtään?

No mitäs vastasit?

Mä en ottais tosissani yhtään mitään mitä humalainen sanoo. No ehkä "mua oksettaa", se kannattaa ottaa tosissaan. :D Muuten toisesta korvasta sisään ja nenästä ulos, jos se selvinpäin sanoo saman niin sit voi pohtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
AP, mua kiinnostaa lähinnä tämä:

Miksi yhtäkkiä itse olet kiinnostunut tästä miehestä, siksi koska sinua imartelee miehen osoittama kiinnostus? Aiemmin et ole edes harkinnut ottavasi mieheen kontaktia romanttisessa mielessä, mutta vähän humalaisen imartelua ja PIM, oi mikä ihana mies, se pitää mua kauniina?

Romantiikannälkä on ihana asia.

Miten niin olen "yhtäkkiä kiinnostunut"? Olen mä sitä ollut jo aiemmin, mutta mun tyyliä ei ole käydä päälle kuin yleinen syyttäjä. Vastaan kyllä flirttiin jne mutta en todellakaan mitään treffejä mene ehdottelemaan tuosta noin vaan kellekään. Että sori vaan, oletpa pahasti väärässä nyt tulkintoines.

Ja ei, en vastannut mitään kysymykseen olenko mä ihastunut. Naurahdin vain ja heitin vastakysymystä..

Jos tuo mies ois musta ällöttävä, en olisi mennyt edes juttelemaan sen kanssa baarissa. Tai ainakaan viipynyt siinä koko iltaa. Tai suudellut sitä.
Ja ihan samaa mieltä olen kännissä ja selvinpäin asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten niin olen "yhtäkkiä kiinnostunut"? Olen mä sitä ollut jo aiemmin, mutta mun tyyliä ei ole käydä päälle kuin yleinen syyttäjä. Vastaan kyllä flirttiin jne mutta en todellakaan mitään treffejä mene ehdottelemaan tuosta noin vaan kellekään. Että sori vaan, oletpa pahasti väärässä nyt tulkintoines.

Ja ei, en vastannut mitään kysymykseen olenko mä ihastunut. Naurahdin vain ja heitin vastakysymystä..
Öööh..... Vielä älyttömämmäks menee. Jos olet jo aiemmin ollut miehestä kiinnostunut, ja olet edelleen, niin minkä IHMEEN takia et sitten ota nyt asiaa puheeksi kun sulla on elämäsi tilaisuus? Eikö sulla oo mitään sanavaltaa miesasioihis, et voi ite olla yhtään alotteellinen edes sen jälkeen kun mies on flirtannu ja jopa sanonu olevansa kiinnostunu? Oottelet vaan että mies ottaa ja omistaa?

Ehkä niitä lähestymistapoja on naisillakin muita kun "käydä päälle kun yleinen syyttäjä".

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Öööh..... Vielä älyttömämmäks menee. Jos olet jo aiemmin ollut miehestä kiinnostunut, ja olet edelleen, niin minkä IHMEEN takia et sitten ota nyt asiaa puheeksi kun sulla on elämäsi tilaisuus? Eikö sulla oo mitään sanavaltaa miesasioihis, et voi ite olla yhtään alotteellinen edes sen jälkeen kun mies on flirtannu ja jopa sanonu olevansa kiinnostunu? Oottelet vaan että mies ottaa ja omistaa?

Ehkä niitä lähestymistapoja on naisillakin muita kun "käydä päälle kun yleinen syyttäjä".

Asia on ihan tuore, eipä ole tullut sen jälkeen tilaisuutta ottaa asiaa puheeksi. Sulla on nyt jostain syystä kauhean aggressiivinen tapa lähestyä koko juttua (ja mua), joten on varmaan parempi että jätän sun viestit kommentoimatta tästä lähtien.

Yhteistyössä