P
puun takaa
Vieras
Niin. Menin tervehtimään ja kysyin saanko istua heidän pöytäänsä hetkeksi. Työkaveri nousi ylös (mies) ja sanoi että ei kun mennään me istumaan kahdestaan hetkeksi ja juttelemaan. Se hetki sitten venähti loppuillan mittaiseksi, eikä mies poistunut vaikka hänen seuralaisensa (naisia) kävivät pyytämässä miestä takaisin. Tanssittiin, juteltiin. Mies oli humalassa kuten mäkin. Se sanoi mm. että on rakastunut muhun, olenko mä ihastunut häneen yhtään? Ja kun valomerkki tuli, se tuli mun kanssa samaan taksiin ja pyysi luokseen. En mä mennyt. Suudeltiin hyvästiksi.
Koska mulla on tapana kehittää kaikesta hirveän isoja ongelmia, niin teen sen tästäkin. Mahtoikohan mies olla ihan tosissaan vai toivooko nyt ettei tuota iltaa ois koskaan ollutkaan..? Töissä olen kyllä joskus hiukan epäillyt, että mies ois kiinnostunut, mutta en ole jaksanut enempää asiaan paneutua. Olen keskittynyt vain työntekoon. Huomenna sitten pitäisi tehdä tuon miehen kanssa töitä 8 tuntia. Miten sitä suhtautuis..
Ja sinkkuja ollaan molemmat, ei ketään kolmansia osapuolia liity tähän.
Koska mulla on tapana kehittää kaikesta hirveän isoja ongelmia, niin teen sen tästäkin. Mahtoikohan mies olla ihan tosissaan vai toivooko nyt ettei tuota iltaa ois koskaan ollutkaan..? Töissä olen kyllä joskus hiukan epäillyt, että mies ois kiinnostunut, mutta en ole jaksanut enempää asiaan paneutua. Olen keskittynyt vain työntekoon. Huomenna sitten pitäisi tehdä tuon miehen kanssa töitä 8 tuntia. Miten sitä suhtautuis..
Ja sinkkuja ollaan molemmat, ei ketään kolmansia osapuolia liity tähän.