J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jk:Tulisko siitä (viestistä) miehelle jotenkin ahdistunut olo, en tiennyt hänen sukunimeään mutta tunnen kaverinsa ja sitä kautta löysin kaverilistalta..
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja jk:Tulisko siitä (viestistä) miehelle jotenkin ahdistunut olo, en tiennyt hänen sukunimeään mutta tunnen kaverinsa ja sitä kautta löysin kaverilistalta..
Naisten ahdistelu on aina mukavaa.. ja osoittamalla että sinussa on stalkkeriainesta saat varmasti miehen huomion![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja jk:Tulisko siitä (viestistä) miehelle jotenkin ahdistunut olo, en tiennyt hänen sukunimeään mutta tunnen kaverinsa ja sitä kautta löysin kaverilistalta..
Naisten ahdistelu on aina mukavaa.. ja osoittamalla että sinussa on stalkkeriainesta saat varmasti miehen huomion![]()
Tai sit se ahdistuis ja vaihtais puhelinnumeroa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jk:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Naisten ahdistelu on aina mukavaa.. ja osoittamalla että sinussa on stalkkeriainesta saat varmasti miehen huomion![]()
Tai sit se ahdistuis ja vaihtais puhelinnumeroa. :xmas:
Ei kun ihan oikeasti, mitä mä teen?
Mies jäi mun mieleeni todellakin, mutta koska mä oikeasti stalkkasin sen netistä, niin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Niin siis mitä teidän välillä tapahtui? Juttelua, tanssimista, suutelua?
Laita ihmeessä viestiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mitä sanoitte toisillenne kun erositte? Otitko selville että mies on varmasti vapaa?
Ei se kyllä helppoa ole. Pitää osoittaa olevansa kiinnostunut mutta ei saa olla liian tyrkky. Ai että mä en muistanutkaan miten vaikeeta se on.
Mitä jos kiittäisit mukavasta yhteisestä illasta? Ja katsoisit vastaako mies mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja jk:Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mitä sanoitte toisillenne kun erositte? Otitko selville että mies on varmasti vapaa?
Ei se kyllä helppoa ole. Pitää osoittaa olevansa kiinnostunut mutta ei saa olla liian tyrkky. Ai että mä en muistanutkaan miten vaikeeta se on.
Mitä jos kiittäisit mukavasta yhteisestä illasta? Ja katsoisit vastaako mies mitään?
Joo, mies on varmasti vapaa. Oltiin yhdessä ihan illan loppuun (valomerkkiin) saakka, eroaminen meni vähän pipariksi kun mentiin ristiin ja kadottiin toisiltamme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jk:Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mitä sanoitte toisillenne kun erositte? Otitko selville että mies on varmasti vapaa?
Joo, mies on varmasti vapaa. Oltiin yhdessä ihan illan loppuun (valomerkkiin) saakka, eroaminen meni vähän pipariksi kun mentiin ristiin ja kadottiin toisiltamme![]()