Ottaisitteko yhteyttä baarissa tapaamaanne mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Numerot jäi epähuomiossa vaihtamatta..
Tulisko siitä (viestistä) miehelle jotenkin ahdistunut olo, en tiennyt hänen sukunimeään mutta tunnen kaverinsa ja sitä kautta löysin kaverilistalta..

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Tulisko siitä (viestistä) miehelle jotenkin ahdistunut olo, en tiennyt hänen sukunimeään mutta tunnen kaverinsa ja sitä kautta löysin kaverilistalta..

Naisten ahdistelu on aina mukavaa.. ja osoittamalla että sinussa on stalkkeriainesta saat varmasti miehen huomion :D

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Naisten ahdistelu on aina mukavaa.. ja osoittamalla että sinussa on stalkkeriainesta saat varmasti miehen huomion :D

Tai sit se ahdistuis ja vaihtais puhelinnumeroa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ei kun ihan oikeasti, mitä mä teen?
Mies jäi mun mieleeni todellakin, mutta koska mä oikeasti stalkkasin sen netistä, niin.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ei kun ihan oikeasti, mitä mä teen?
Mies jäi mun mieleeni todellakin, mutta koska mä oikeasti stalkkasin sen netistä, niin.. :(

On oikeasti pelkästään kätevää kun nainen osoittaa kiinnostusta.. on puppua että mies tarvitsee pitkän ja puuduttavan metsästyksen jotta voisi olla tyytyväinen saaliiseen.

tästä tuli mieleen tapaus joskus ajalta ennen miestäni.
Olin kavereilleni kuskina eräällä keikalla, ja kiinnitin siellä huomion mukavan näköiseen mieheen, ja pientä silmäpeliä taisi olla ilmassa.
Keikka päättyi ja lähdimme ajamaan kotia kohti, matkaa reilu parisataa kilometriä. pidettiin vessa tauko, ja kuinka ollakaan tämä mies jonka olin aiemmin huomannut, sattui olemaan samalla huoltsikalla. siinä vaihdettiin muutama sana, ihan niitänäitä, ja jatkoimme matkaa. Ensin kuitenkin otin muistiin sen auton rekkarin, jonka kyydissä näin miehen olevan.
rekkarin perusteella sain auton omistajan selville, omistajan numero findista ja ei kun viestä lähettämään. Linjan toisessa päässä oli kyseisen miehen kaveri, jolta sain sitten kiinnostukseen kohteeni numeron.
Romanssia tästä ei syntynyt, mutta kavereina viestittelimme pitkään :)

Auttakaa hiukan, millaisen viestin laittaisin.. en ole ihan sata prosenttisen varma että kyseessä on oikea tyyppi kun kuva on epäselvä. Kysynkö ainoastaan että mahdoitko olla eilen siellä ja siellä..?

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Niin siis mitä teidän välillä tapahtui? Juttelua, tanssimista, suutelua?
Laita ihmeessä viestiä.

Näitä just tapahtui.
Laitan viestiä, nyt pitää vaan miettiä että millaista viestiä laitan.. Ei oo helppoa.

Mitä sanoitte toisillenne kun erositte? Otitko selville että mies on varmasti vapaa?
Ei se kyllä helppoa ole. Pitää osoittaa olevansa kiinnostunut mutta ei saa olla liian tyrkky. Ai että mä en muistanutkaan miten vaikeeta se on.
Mitä jos kiittäisit mukavasta yhteisestä illasta? Ja katsoisit vastaako mies mitään?

Mitä sanoitte toisillenne kun erositte? Otitko selville että mies on varmasti vapaa?
Ei se kyllä helppoa ole. Pitää osoittaa olevansa kiinnostunut mutta ei saa olla liian tyrkky. Ai että mä en muistanutkaan miten vaikeeta se on.
Mitä jos kiittäisit mukavasta yhteisestä illasta? Ja katsoisit vastaako mies mitään?

Joo, mies on varmasti vapaa. Oltiin yhdessä ihan illan loppuun (valomerkkiin) saakka, eroaminen meni vähän pipariksi kun mentiin ristiin ja kadottiin toisiltamme :(

Joo, mies on varmasti vapaa. Oltiin yhdessä ihan illan loppuun (valomerkkiin) saakka, eroaminen meni vähän pipariksi kun mentiin ristiin ja kadottiin toisiltamme :(

no siitäpähän saat helposti aihetta kirjottaa :) Tulethan ruokkimaan mun uteliaisuutta ja ketomaan mitä hän vastas :D

No ilman muuta otat yhteyttä. Kiität yhteisestä illasta ja ehdotat uutta tapaamista.