Mies sitten jätti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "essi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"essi"

Vieras
Meinattiin tuossa keväällä jo erota, mutta päätettiin kuitenkin vielä yrittää. Joku aika sitten mies otti taas asian puheeksi ja kertoi, että haluaa erota. Tästä ei montaa päivää mennyt, kun löysin sen puhelimesta viestejä jollekin toiselle naiselle. Myönsi sitten, että oli tavannut baarissa naisen ja viettänyt tämän kanssa iltaa, mutta suutelua pidemmälle eivät olleet menneet. Numeroita olivat vaihtaneet ja pitäneet sitten yhteyttä sen jälkeen. Tämä nainen seurusteli myös ja hällä on myös lapsi. Meillä lapsia ei ole. Olen ihan murtunut...Mies väittää, ettei tapahtunut liittynyt häneen haluunsa erota, mutta kovin vaikea sitä on uskoa...

Mä kyllä voisin uskoakin.

Näin on käynyt itsellänikin kun parisuhde meni perseelleen alkoi baarissa katsoa muita miehiä täysin eri silmin, aiemmin ei edes osannut muita miehiä ajatella niin.
Sain hilittyä itseni koska minulle on tärkeää etten petä koskaan, mutta uskon että moni siinäkin tilanteessa olisi voinut tehdä toisin.

Voi olla että kenties vauhditti eroamishaluja mutta varmaankin ne syyt löytyy muualta.

Yhteistyössä