Ottaisitteko miehen takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Omapa on elämäs:
Sun viesteistä päätellen sä oikeesti oot harkitsemassa sen takaisin ottoa :o Tältä pohjalta voin vaan todeta, että turhapa sulle on mitään sanoa, takaisin sä sen otat enivei. (Ja pettymään tulet jälleen)

Lukemisen ymmärtäminen päin persettä sulla...

Alkuperäinen kirjoittaja si:
Sun viesteistä päätellen sä oikeesti oot harkitsemassa sen takaisin ottoa :o Tältä pohjalta voin vaan todeta, että turhapa sulle on mitään sanoa, takaisin sä sen otat enivei. (Ja pettymään tulet jälleen)

Eipä tulis mieleenkään kysellä lapsilta että oisko kivaa jos iskä asuis taas meiän kanssa, jos ei oikeasti ois käynyt mielessä se vaihtoehto. Saati että pohtis asiaa jossain keskustelupalstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Minka:
No mä olin ihan että ei hyvää päivää ja suunniltaan melkein järkytyksestä kun edes mietin asiaa.Tässä vain on se että miehen äiti eli minun entinen anoppi oli vain sitä mieltä että pitäähän se poika saada takaisin kotiin kun sillä on vaikeaa nyt?! Olin vain että kuule voit ottaa ihan omaan kotiisi poikasi ja opettaa sille tapoja meille hän ei nimittäin tule enään koskaan.Lapsia voi toki tavata mutta että asumaan perheenä ei kiitos.Nyt on miehen suku sitten sitä mieltä että MINÄ olen raukkamainen toista kohtaan,et silleen.

No mitä miehen suvusta :D Mä olen rakkaan ukkoni kanssa parisuhteessa ja siltikään en välitä hevon vittuakaan miehen suvun mielipiteistä :D

Peesaan! Älä ota takaisin! Ei sinulla ole yhtäkään syytä ottaa takaisin!!! Et sinä miehen puolen sukulaisia paapo, sinulla on oma elämä! Ei lapsetkaan ymmärtäisi ja minkä mallin veisitkään lapsillesi eteenpäin :(

Alkuperäinen kirjoittaja zxz:
Ladyt, ladyt , missa se anteeksi anto on tanaan?

Anteeksianto ei voi tarkoittaa jatkuvaa pettämistä, mitä aloittajan tapauksessa on ollut.
Jatkuvaa pettämistä harrastavaa ei kannata ottaa takaisin, ei edes yhteisten lastenkaan vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja si:

Eipä tulis mieleenkään kysellä lapsilta että oisko kivaa jos iskä asuis taas meiän kanssa, jos ei oikeasti ois käynyt mielessä se vaihtoehto. Saati että pohtis asiaa jossain keskustelupalstalla.

No kyllä meillä on paljon juteltu esikoisen kanssa asiasta viimeisen vuodenkin aikana ja mua ainakin kiinnostaa mitä lapseni ajattelee tilanteesta varsinkin esikoinen joka jo sen verran vanhempi ja on se kiva tietää onko niillä ajatusta että joskus voisi iskä asua saman katon alla vielä.Itse olen ero perheestä ja minä mietin vielä yläasteella että miten kivaa olisi ollut jos isä olisi meidän kanssa vielä asunut ja tyyliin ajattelin joka päivä että muuttaa takaisin joskus.Vaikka ei todellisuudessa ollut edes tulossa saatikka sitten että äiti olisi sen ottanut.

Ja kyllä musta täällä voi kysellä mielipidettä asiaan kun asiaan sinun esim ei tartte sellaiseen vastata mikä sinussa saa niskavillat ylös.

Yhteistyössä