Ottaisitko youtube legendan Viherahon mieheksesi? Vai onko naiset liian kranttuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisethuomio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="1234";29377038]Jos se nainen löytyy Pasille, taitaa kaikki naiset olla jonossa sen jälkeen.[/QUOTE]

Yeah right :kieh: antaa olla vaan... en ottais Pasia mistään hinnasta vaikka olis viiminen mies autiolla maapallolla.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Kamalampaa miestä saa hakea. Ajattelin tätä kun katsoin sen dokumentin telkusta. Eikö se siinä ohjelmassa muuttanut uuteen kämppään? Miten se on noin paskaseks saanu (ja voi siellä asua)??? Hirveetä... eikä sekään vielä paha mutta sen asenne naisia kohtaan.

Kyllä se vähän niin tuppaa olemaan, että jos ei itse oikein osaa mitään, ei viitsi siivota, ei peseytyä, ei pysty pitämään normaalisti itsestään huolta, niin ei kannata niin kauheesti laittaa kriteerejä mahdollisen kumppanin suhteen. Mä en voisi olla miehen kanssa, jolla on räkää viiksissä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29377148:
onko tuo se sama tyyppi joka söi iltapalaks ihmisen kahden päivän ruuat ?

Eikö se oo toinen tyyppi? Tai siis oon nähnyt semmosii videoita, missä joku painonnostaja syö ihan sairaasti ja ihan kamalaa ravintoa.

Kyllä se vähän niin tuppaa olemaan, että jos ei itse oikein osaa mitään, ei viitsi siivota, ei peseytyä, ei pysty pitämään normaalisti itsestään huolta, niin ei kannata niin kauheesti laittaa kriteerejä mahdollisen kumppanin suhteen. Mä en voisi olla miehen kanssa, jolla on räkää viiksissä.

On sillä sauna ja taitaa saunoa aika paljon. Tekee toisten iloksi videoita ja tuhatpäistä nettiradiota. Arvot kohdallaan.

Voi kuinka herttaista, joku pistää läpällä juutuubiin videon, niin mammat täällä kilpaa tuomitsemassa. Ettekös te kaikki ole varattuja, joten mitenköhän tämä kysymys teitä edes koskee.

Huomaa näistäkin kommenteista minkälaisia tosikkoja suomalaiset naiset on. Rauhottukaa nyt hyvät ihmiset, kyllä me miehet tiedetään ettei teille kelpaa kuin paras A-luokka vaikka ite olisitte minkälaisia sikoja hyvänsä :D