ottaisitko eron jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Ottaisitko eron jos puolisosi ei tulisi tai edes yrittäisi tulla toimeen oman äitisi kanssa?

Meillä on lapsia ja pieniä ovat vielä (alle kouluikäisiä). Mieheni ei vaan voi sietää äitiäni. Syytä en ihan tarkkaan tiedä mutta uskon, että johtuu siitä kun äitini on ihminen joka sanoo asiat suoraan ja sehän ei miehen luonteelle sovi.

Oma perhe on miehelle se ainut täydellinen siis vanhemmat,sisarukset ym...mutta muiden ei ole mitään.

Nyt sitten on jälleen vetänyt herneet typerästä asiasta äidilleni ja todennut ettei jatkossa tarvi olla missään tekemisissä enää lastemme kanssa.

Mä oon niin väsynyt kuuntelemaan jatkuvaa haukkumista,mustamaalaamista ym...äidistäni...
Haukkuu omalle äidilleen kuinka ns.paska voi toinen mummo olla,kuinka sitä ei lapsenlapset kiinnosta ym...mikä ei todellakaan pidä paikkansa! Nähdään harvoin mutta se johtuu välimatkasta ja siitä että äitini käy vuorotyössä...

Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Ei kai se ero voi olla ratkaisu. Toi ois voinut olla syy olla menemättä naimisiin, mut valinta on jo tehty. Ehkä sun,miehen ja äidin ei ole pakko olla paljon tekemisissä. Mut haukkuakaan i saa! Muuten alentuu samalle tasolle.

Ei kyse ole parisuhteesta vaan lapsista! Kieltää siis olemasta tekemisissä lapsienkaan kanssa.

Haukkuu lapsille tätä,haukkuu lähes kaikille ja mielestäni ilman syytä!

Ollaan saatu paljon apua mm.rahallista kun on ollut tiukkaa. Mutta sen kerran kun ei pystynyt auttamaan niin ei muuta kun välit poikki.

Onko todella niin että mun on kasvettava aikuiseksi ja kuunneltava tuota!? Mies on jo onnistunu katkaisemaan välit lähes kaikkiin minun sukulaisiin ja ainut kuka mulla on on äiti. Ja ei,en ole mikään äitin tyttö mutta olisi se kiva jos väleissä oltais ja sen pari kertaa vuodessa voitais nähdä...

Nimim."Oi että" tuo ei nyt ole se välttämättömin pohdinta... Mutta aina näin ei ole ollut... Niin kuin sanoin niin meillä on myös paljon muitakin ongelmia ja ehkä nämä pikkujututkin on keino päästä "pomottamaan" tässä perheessä...

Mihin ihastuin...hmmm..olin nuori, ensi rakkaus,kaikki tapahtunut todella nopeasti ja nyt pikkuhiljaa parisuhde hiipumassa 10 vuoden jälkeen....

Yhteistyössä