Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Just korkkasin Magnerssin!Vois tänään vetää tiukemman tuiterin jos ei ala väsyttää!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Just korkkasin Magnerssin!Vois tänään vetää tiukemman tuiterin jos ei ala väsyttää!
![]()
Niin minkä?
Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:Mun ei tullut otettua enempää ku noi kaks pulloa tosta kaupasta, äkkiä jos kävis kiskalla niin sais lisää....
Ai, mutta eihän mulla oo käteistä....
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Just korkkasin Magnerssin!Vois tänään vetää tiukemman tuiterin jos ei ala väsyttää!
![]()
Niin minkä?
Tuiterin=kännin
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Just korkkasin Magnerssin!Vois tänään vetää tiukemman tuiterin jos ei ala väsyttää!
![]()
Niin minkä?
Tuiterin=kännin
=)
Tarkotin tuota Magnerssia
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Just korkkasin Magnerssin!Vois tänään vetää tiukemman tuiterin jos ei ala väsyttää!
![]()
Niin minkä?
Tuiterin=kännin
=)
Aaaa! Sorry! Irlantilaista siideriä!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Just korkkasin Magnerssin!Vois tänään vetää tiukemman tuiterin jos ei ala väsyttää!
![]()
Niin minkä?
Tuiterin=kännin
=)
Aaaa! Sorry! Irlantilaista siideriä!
Kuivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:On mulla täs yks Kopparin Karpalo-lime sidukka. Aika mielenkiintoisen makuistaMuut kattoo Huumaa, mua ei jaksa kiinnostaa.
Nii onkin, mutta en tiiä käykö tossa kiskalla toi mun S-pankin kortti, en jaksa lähtee sitä sinne kokeilemaan et käykö...Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:Mun ei tullut otettua enempää ku noi kaks pulloa tosta kaupasta, äkkiä jos kävis kiskalla niin sais lisää....
Ai, mutta eihän mulla oo käteistä....
Tekosyy. Kyllä kiskalla käy korttikin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:mun tekis mieli lähtee jonnekkin ottamaan ne pari siideriä.. mutta eipä tässä lähellä oo paikkoja :/ joka paikasta pitäis tulla taksilla takasi :/