Ottaako kukaan enää permanenttia tai pehmennystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepa"

Vieras
Minulla on pitkät puoliselkään ylettyvät hiukset ja haluaisin kiharaa, viimeksi ollut joskus 15 vuotta sitten.. Onko se ihan out ja 80- luvun tyyliä? Ei siis sellaista yli käkkärää vaan jotain pehmeämpää kivaa..

Mä olen ajatellut myös ottaa kiharoita. Hiusten pitäisi kuitenkin kasvaa vielä vähän. Mä olen kyllästynyt suoriin hiuksiin ja oikeestaan tuntuu, että kaikilla on samanlaiset. Kohtapuolin alkaa olla pituutta tarpeeksi ja sitten mä otan ne kiharat :)

Harvemmin nykyisin näkee, mutta mulla haluttais semmoinen miia nuutila -säkkärä. Nyt on kasvatus meneillään, joten vähän mietityttää, että kaduttaako sitten.

images

Minäkin haaveilen kiharasta tukasta. Tosin mulla on vielä niin lyhyet, että suorat näyttää paremmalta. Mut jos jaksan kasvattaa näistä oikein pitkät, niin sitten ehkä otan myös sen permiksen. :)

Mä olen aina välilä ottanut permanenttikiharat. Nyt odottelen, että kasvaisivat taas suoriksi. Permis tekee hiuksista ihan rutikuivat, huonokuntoiset.Mulle ainalaitettu pienillä rullilla. Kun olen pyytänyt isompaa kiharaa, kampaaj on sanonut, ettei se toimi pitkissä hiuksissa, hius ei jaksa pysyä kiharalla.
Jatkossa jos haluan kiharaa, laitan lämpörullat.

mulla on luonnonkiharat alaselkään asti olevat hiukset, tekisin mitä vain, että saisin nämä suoraksi.. eli onko ruoho sit vihreämpää aina siellä aidan toisella puolen.