O
"oooo"
Vieras
Eli meillä arki toimii ja molemmat tekee kotitöitä ja osallistuu lasten hoitamiseeen varmaan 50/50. Muuten olemme kuin kämppiksiä. Viimeksi seksiä keväällä ja sitten nukumme eri sängyissä. Ikää vähän yli 30v molemmilla. Itse kärsin vielä masennuksesta ja miehestä ollut suuri apu juuri kun auttanut kotitöissä kun olen pyytänyt. Eroa olen miettinyt jo monta vuotta, kyse siitä että olemme erilaisia. Mies viihtyy kotona nyhjöttäen ja itse kaipaisin perheenä yhdessä tekemistä ja muuta. Ei myöskään huolehdi itsestään yhtään vaikka olen pyytänyt. Tämä vaikuttaa myös suhteeseen ja seksihaluihini. En ole haluton, vaan teen omaa kivaa sitten. Eilen otin suhteen tilanteen puheeksi ja seksittömyyden ja sanoin ettei mies lähesty minua mitenkään tai tee aloitteita. Myönsi että hänellä on haluja mutta ei uskalla lähestyä minua. Puhuin sitten tunteistani ja sanoin etten tiedä onko minulla enään tunteita häntä kohtaan ja johtuuko se masennuksesta vai mistä. Että haluan tuntea itseni halutuksi ja naiseksi ja on ruma olo kun minua ei haluta. Mies sitten sanoi ettei hän halua minua. Keskustelu oli ihan hyvä mutta eroko tässä sitten tulee. Pariterapiaan ei lähde ja juttelu tuonkin kanssa on vähän sellaista etttä ei oikein haluaisi jutella mistään.
Aamulla molemmat taas toimi normaalisti ja oli kuin ei mitään olisi.
En usko että masennus paranee erolla mutta haluaisin seksiäkin enempi kuin 2krt/v. =( Pitääkö hankkia sivusuhde?
Aamulla molemmat taas toimi normaalisti ja oli kuin ei mitään olisi.
En usko että masennus paranee erolla mutta haluaisin seksiäkin enempi kuin 2krt/v. =( Pitääkö hankkia sivusuhde?