Ottaa päähän (sisältää valitusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
Pakko purkaa jonnekkin tätä ketutusta. Tiedän kyllä ettei ole mieheni vika, mutta kyllä on nyt niin epäreilua.
Elikkä mun pitäis huomenna mennä ystävien kanssa laivalle. Matka sovittu jo kuukausi sitten. Käyn tosi harvoin missään, olisko noin kerran 1,5v. Viime keväänä piti mennä jo tälle reissulle, mutta jouduin perumaan koska tulin itse vattatautiin.
Nyt sit kun vihdoinkin pitäisi mennä, niin mies tuli kipeeksi. Tänään tuli kesken päivän töistä pois, kun nousi korkea kuume. Eli alkaa näyttää siltä että joudun taas perumaan menoni. Ei saada mistään lapsenvahteja tähän hätään, lapset siis 4v ja 1,5v, eli tarttevat vahtia. En ole siis missään käynyt nuoremman syntymän jälkeen. Ja jos taas täytyy peru matka, niin kestää taas ikuisuuden kun saadaan sama porukka kasaan. Tuntuu et jokin kirous vaivaa.

No mä en peruis, tekisin kaiken niin valmiiksi ettei miehen tartte kun päällisin puolin vahtia lapsia ja vaihtaa vaippaa tms..Ruuan sais vaan lämmittää jne. Kyl ne nyt vuorokauden pärjää, pärjäähän kaikki muutkin..

Hullua toisaalta. Jos mulle nousee kuume, niin kyllä jokatapauksessa lapset hoidan. Ei mun mies todellakaan tule töistä kotiin siksi, et minä olen kipeä :D Kai nyt aikuinen mies särkylääkkeen voimalla pystyy lasten kanssa olemaan. Teet vaikka viel ruuat valmiiks.

Pakko myöntää, että kun meidän iskä sairastaa niin on kuin pieni lapsi. Niin kipee, ettei pysty muka mitään tekee. Kyllähän itsekkinoon joutunut lapsia hoitaa kipeenä....

[QUOTE="a p";25147527]Pakko myöntää, että kun meidän iskä sairastaa niin on kuin pieni lapsi. Niin kipee, ettei pysty muka mitään tekee. Kyllähän itsekkinoon joutunut lapsia hoitaa kipeenä....[/QUOTE]
No niin ei mitään sit vaan kimpsut kampsut kokoon ja reissuun! Nyt ei sovi sitten iskän olla pieni lapsi.

Yhteistyössä