Ottaa NIIN päähän!!

Sisko otti ja lähti, jätti miehensä ja lapsensa. Nyt ryyppää tuolla kylillä ku pahanen teini. Ikääkin jo lähes 30v.
Viikonloppuna oli sitten naapurikaupungin juna-asemalla vetänyt meidän "siskopuolta" (isän vaimon tytär) turpaan kännipäissään |O |O |O

Mikä siinä on että jos kerran ei miestänsä ja lapsiansa kestä, niin onko niin vaikeeta ottaa ero, muuttaa omaan kämppään ja elää fiksusti? Näemmä on ku täytyy vajota 15 kesäsen tasolle.. Elää kai menetettyä nuoruuttaan.

Itkettää, v****taa, hävettää..

Tulossa olis vielä äidin 50v juhlat ja tietysti joudun nyt järkkäämään kaiken ohjelman sinne itse.

oli pakko avautua.. ottaa niin päähän et taju lähtee.
 
-Jonttu-
Onko nuorenakin lapsensa tehnyt?
Tiedän montakin tapausta, jossa lapset on tehty suht. nuorella iällä, tai sitten on paiskittu töitä hullun lailla. Niin tai näin, ennemmin tai myöhemmin se menetetty nuoruus iskee takaisin.
 
vieras
no kyllä muakin vituttas tollanen. en voi ymmärtää tollasta käytöstä, tiedän pari tyyppiä jotka ovat hylänneet lapsensa ja nyt ne tuolla kylillä vaan ryyppää ja ties mitä.. toivottavasti se sun siskos tulis vielä järkiinsä..
 
sallinette
eriävän mielipiteen? Vaikka on olis saanut lapsensa nuorena ei se tarkoita sitä että se menetetty nuoruus täytyy saada / saadaan tolla tavalla takaisin! Se on vaan tekosyy ryyppäämiselle, alkkis se on, sorry.
 
Ulla
Joo, olen huomannut samanettä jos nuorena menty kimppaan ja tehty lapsia niin jo vain se aika tavalla tai toisella takasin otetaan.
Yritä kestää, kyllä se jossain vaiheessa rauhottuu.
 
esikoisen sai 21v.. lapsia 3.. nuorin alle 2v :'(

Säälittää vaan lapset niin :(

Omat tunteet heittelee laidasta laitaan.. Tää tilanne on niin tuore. Lähti n.1,5viikkoa sitten.. ei suostu kertomaan missä asustellu tän ajan.
 
kalkkis
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:
Joo, olen huomannut samanettä jos nuorena menty kimppaan ja tehty lapsia niin jo vain se aika tavalla tai toisella takasin otetaan.
Yritä kestää, kyllä se jossain vaiheessa rauhottuu.
Aivan. Esim. vaihdetaan kumppania kuin sukkia ja aina ollaan taas niiiiiin rakastuneita ja halutaan heti yhteinen lapsi ja sitten taas erotaan, jopa ennenkuin se yhteinen lapsi syntyy ja sitten pitäisi jo saada yhteinen lapsi sen uuden miehen kanssa johon on niiiiiiiiin rakastunut ettei kehenkään koskaan jne
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kalkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:
Joo, olen huomannut samanettä jos nuorena menty kimppaan ja tehty lapsia niin jo vain se aika tavalla tai toisella takasin otetaan.
Yritä kestää, kyllä se jossain vaiheessa rauhottuu.
Aivan. Esim. vaihdetaan kumppania kuin sukkia ja aina ollaan taas niiiiiin rakastuneita ja halutaan heti yhteinen lapsi ja sitten taas erotaan, jopa ennenkuin se yhteinen lapsi syntyy ja sitten pitäisi jo saada yhteinen lapsi sen uuden miehen kanssa johon on niiiiiiiiin rakastunut ettei kehenkään koskaan jne
Ei saa yleistää, kaikki nuoret ei toimi noin. Vaikka itsekkin olen lapsen nuorena saanut, niin ikinä ei kävisi pienessä mielessäkään että voisin tuolla tavoin hylätä oman lapseni, ei ikinä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aamutuinen:
esikoisen sai 21v.. lapsia 3.. nuorin alle 2v :'(

Säälittää vaan lapset niin :(

Omat tunteet heittelee laidasta laitaan.. Tää tilanne on niin tuore. Lähti n.1,5viikkoa sitten.. ei suostu kertomaan missä asustellu tän ajan.
Surullista. :( Mutta toivotaan että sun siskos tulis järkiinsä ja tajuais mitä oikeesti on menettämässä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aamutuinen:
esikoisen sai 21v.. lapsia 3.. nuorin alle 2v :'(

Säälittää vaan lapset niin :(

Omat tunteet heittelee laidasta laitaan.. Tää tilanne on niin tuore. Lähti n.1,5viikkoa sitten.. ei suostu kertomaan missä asustellu tän ajan.
Surullista. :( Mutta toivotaan että sun siskos tulis järkiinsä ja tajuais mitä oikeesti on menettämässä!!
Vuos sitten kesäks jo muutti pois, sillon kuopus oli vasta 6kk, jätti siis sillonkin lapset isälle. Syksyllä palas takasin lasten takia, mutta nyt alko taas meno jalkaa vipattaa.

Toivon niin sydämen pohjasta että hänen mies pistäs stopin tälle touhulle, ettei ottas enää tän reissun jälkeen takasin.

 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja aamutuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä tunnen läheisesti yhden jolla on kakssuuntanen, se tekee tollastia juttuja aina ku sille tulee paha maaninen kausi..
On kieltämättä tääkin vaihtoehto mielessä käyny, mut en sit tiiä..
Joo, minusta tuo tuli liian nopeasti ja rajusti, että olisi vain kolmenkympin irtiotto elämään. Etenkin tuo turpaanvetäminen yms. kuulostaa niin poikkeavalta käytökseltä, että... Yrittäisin saada pakkohoitoon.
 

Yhteistyössä