N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrän kyllä tuohtumuksesi, jos teillä käy lapsia hoidossa ja itse et saa omiasi minnekään kun tarve olisi.
Voisiko syy olla tuossa 10v pojassasi? Jos kerta luonne hänellä vilkas jne. En minäkään ottaisi kummityttöäni luokseni hoitoon, koska hänen luonteensa vain on sellainen etten jaksa häntä paria tuntia kauempaa. Huomionhakuinen, pahankurinen, ei anna aikuisten puhua rauhassa kun heillä olen kyläilemässä jne. Eikä tämä johdu siitä ettenkö huomioisi häntä vierailuillani; aina pelaamme, leikimme ja mikä milloinkin on tytölle in sillä hetkellä. Olisi vain mukava myös äidin kanssa rauhassa keskustella kuulumiset, mutta tyttö hyökkii, vaatii huomiota ja jos häntä ei huomaa, alkaa töniminen, pätkiminen jne.
Eikä kyseessä ole erityislapsi, kuten voisi kuvitella. Ihan tavallinen tyttö, jolta puuttuu kuri.
Niin että oletat jonkun ottavan avosylin teidän aikatauluunne sopivana ajankohtana ylivilkkaan lapsen hoitoon 3 vrk (vai oliko pidemmäksikin aikaa) ja vielä ilmaiseksi?
Palkkaa hoitaja 4H yhdistyksestä MLL kautta onhan näitä, ainii mutta ne maksaa..
Rouva pääkaupunkiseutujen on vissiin hankala sisäistää että näitä lastenhoitajia ei ihan jokaisella pikkupaikkakunnalla ole...
Ootko ottanut huomioon, että tässä ei välttämättä ole ollenkaan edes kyse siitä, etteikö kukaan haluaisi ottaa lastasi hoitoon, vaan yksinkertaisesti huono ajankohta! Siis jos nyt heinä-elokuussa meinaatte reissata, niin silloinhan kaikill amuillakin on lomasuunnitelmia. Itse en ottaisi parhaaseen lomailuaikaan ketään meille hoitoon, koska halutaan reissata omalla porukalla ja mennä vapaasti oman mielen mukaan.
Aika avuton 17-v. jos ei pärjää 10- ja 7-v. kanssa muutamaa yötä... Varmaan poika! Ja nyt sitten ap tulee kertomaan että 10-v. on "erityislapsi", sillä on adhd, keskitttymishäriö, yökastelua yms yms.!
Mutta joo, iteppä oot lapsesi tehnyt joten hoidakkin ne ilman valitusta!
Nim. 2 lapsen äiti joka saa lapsensa hoitoon jos tarrvetta on